Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Bobbly Bobby Socks...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 19:49

Er der nogen der ved hvad der er blevet af skønne Bobby?

Jeg solgte ham for mange år siden fra Darup Rideskole -og kunne rigtig godt tænke mig at vide, om han stadigvæk lever i bedste velgående...

Billede

Billede

When riding my horse, I no longer have my heart in my chest, but between my knees.

0
0
Svar på denne tråd

bobby...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 14:21

hmmm... den rideskole jeg stod på da jeg var barn var der en af privat ponyerne der hed bubbly bobby socks... og sørme om det ikke også var en hvid vallak.

hvem købte du ham af? det kan da næsten ikke være samme pony.

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

Skægt...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 14:28

Jeg købte ham af en pige der hed Julie oppe omkring Holbæk, men altså... han ville være 25-26 år i dag, så sandsynligheden for at han stadigvæk lever er måske ikke så stor... Kunne bare så godt tænke mig at vide, hvad der var blevet af ham efter jeg solgte ham

When riding my horse, I no longer have my heart in my chest, but between my knees.

0
0
Svar på denne tråd

julie...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2012 15:28

åh må indrømme at jeg ikke kan huske hvad hun hed hende der havde den. lyshåret pige hvis jeg ikke husker helt galt. men ja.. oppe omkring holbæk er ikke helt galt, idet jeg havde hest på ketilstorp sportsrideklub der ligger lige udenfor vig. :D sjovt at det nok er ham alligevel. men jeg kan som sagt ikke bidrage med noget, eftersom det nok var tidligere ejer jeg tænker på. hehe.

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider