Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Angels Ditch Ana Rosa
Forfatter: 
Dato:  20-02-2012 23:42

Jeg vil høre om der er nogle der kender til min nye ponys fortid? Hun er en sort New Forest og hedder Angels Ditch Ana Rosa. Hun er 14 år og 148 cm. i stang. Hun kommer fra Holland. Hvis du kender hende så skriv endelig til mig.

0
0
Svar på denne tråd

Kender lidt til hende
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 15:12

Jeg går ud fra du har købt hende på Fyn. Det er der jeg kender hende fra. Hun blev købt som lærepony (dressur) til en pige. Hun har gået en hel del klubstævner med pigen. Det var en meget velredet pony da den kom, men blev vist lidt træt af det hele til sidst....

0
0
Svar på denne tråd

Hillerød
Forfatter: 
Dato:  04-03-2012 19:46

Jeg har købt hende i Hillerød på Sjælland. Hun er til tider en sær lille pony. Hun laver kospark, og kan godt bukke når hun sættes i galop. På staldgangen er hun en skøn pony, men er bokssur på de heste der står ved siden af hende. Jeg ved at der blev ringet på hende inden vi købte hende, og de ville gerne købe hende. Det kunne være så godt at finde frem til dem da jeg måske her kunne finde ud af mere om hende.

0
0
Svar på denne tråd

Tidligere ejer
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 10:09

Dem der har haft hende i flere år her på Fyn hedder Nissen. Moren hedder Pia Nissen og de bor på Tingkærvej i Odense SØ.. Hun er rigtig sød Pia og jeg er helt sikker på hun også gerne vil høre hvordan det går med Angel...

Hun kan sikkert fortælle dig en hel masse....

0
0
Svar på denne tråd

Søgt og ledt
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 12:40

Har søgt efetr en Pia Nissen på nettet, men uden held. Måske der er nogle som har et nummer eller andet til hende.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 12:19

Har sendt en SMS til Pia´s nabo - så må vi se hvad der sker.....

0
0
Svar på denne tråd

Angel vores naboes pony
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 18:18

Hej C drewsen

Jeg er nabo til Pia Nissen og har givet Pia information om dit ønske. Hun kontakter dig på et tidspunkt, men hun har temmelig travlt for tiden med lektier. Hendes datter Benedikte Nissen var rigtig glad for Angel. Angel blev solgt som hyggehest, da hun vist var blevet temmelig træt af at ride dressur. Min datter (Maja) red en del sammen med Benedikte - ja jeg bruger lige Majas login til hestenettet, da jeg ikke kan huske mig egen... - og deres huggeture var rigtig hyggelige og dem elskede både Angel og vores pony Papaya. Men som skrevet så kontakter Pia dig - hun er jo også interesseret i at høre om Angel. Held og lykke med Angel - giv hende en kram herfra. Hvor bor I på Fyn?

0
0
Svar på denne tråd

Angels Ditch Ana Rosa
Forfatter: 
Dato:  01-04-2012 07:58

Hej.

Jeg har hørt fra Pia, men kun at hun er glad for at høre fra os. Jeg har skrevet om det vi kender til Angel (har ikke haft hende så længe)Pia ville skrive tilbage, men jeg har ikke hørt noget fra hende endnu :( Måske det kommer?

Vi bor ikke på Fyn, men i Nordsjælland.

Vi købte Angel hos en i Hillerød, som havde byttet sig til hende for en anden pony. De havde prøvet at bruge Angel som rideskoleponyy, men med hendes løse bagben gik det ikke.

Angel er for det meste en sød pony, men hun kan være sur under ridning, og sparker andre heste hvis de kommer for tæt på hende. Så Angel har en rød elastik i halen.

Angel er en sød pony at omgås, og hun er blevet meget mrer glad nu hvor hun har været hos os i noget tid nu.

Jeg vil så gerne vide om hun har været ude for noget, eller om hun bare er sådan af natur?

Vi er blevet så glade for hende, og hun er en god ridepony, dog stopper hun ved nogle spring, men det bliver bedre og bedre.

Håber at høre fra nogle som kan fortælle os om Angel.

Hilsen Carina

0
0
Svar på denne tråd

Angels forrige ejer fra Fyn
Forfatter: 
Dato:  02-04-2012 17:31

Hej.

Min datter har ejet Angel i ca 3 ½ år. Vi vil meget gerne i kontakt med dig. Du må gerne skrive dit mobilnr til mig :-)

Hilsen Pia Nissen

0
0
Svar på denne tråd

Angels Ditch Ana Rosa
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 21:46

72683652

0
0
Svar på denne tråd

så lykkes det :-)
Forfatter: 
Dato:  11-04-2012 20:59

Hej

Hvor er vi glade for at hører Angel har fået et godt hjem. Det var en dejlig samtale vi havde i aften. Tak fordi I giver Angel et godt liv.

Kærlig hilsen

Pia og Benedikte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider