Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Indian Mazur OX 2320, hvem kender ham??
Forfatter: 
Dato:  08-03-2004 22:12
Hej, hvis du kender eller kender nogen der har hørt om Indian Mazur ox 2320, han er en brun vallak, på 9 år, født 17.06 1994 og er efter Mazur ox x Indessa ox, han er ren Ox araber og er frysemærket på halsen.
Han er cirka 157 i stang.
Jeg har købt hesten af en pige der hed Rikke Christiansen i Tommerup på Fyn. hun har efter sigende haft ham siden sommeren 2003, hvor han havde byttet ham for en Oldenborg plag, der hed Armani. Af en pige som hedder Malou og skulle bo i eller omkring Århus. Hun skulle have startet stævner på Indian Mazur for nogle år siden.
Sagen af den at jeg nu har købt hesten og han er virkelig en dejligt hest, men han har ikke været redet i lang tid og det ville være meget lettere for mig hvis jeg viste hvad han har kunnet.
Jeg fandt en besked fra en marianne inde på Araber forum, som næsten spørger om det samme som jeg gør på den samme hest bare for 1 år siden derfor virker det lidt underligt hvad der mon har været sket med Indian Mazur de seneste år.
Hvis du skulle kunne hjælpe mig så skriv endelig!!

MVH: Anne
0
0
Svar på denne tråd
 
 Indian Mazur
Forfatter: 
Dato:  16-06-2016 20:45

PB sendt :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider