Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Alanis...Hvor er du?
Forfatter: 
Dato:  08-03-2004 12:18

Tittel Tuttel...

Jeg søger med lys og lygte efter denne dejlige steg:





Hun hedder Alanis, og er efter Holstener hoppen Dolce Vita. Faderen keder jeg ikke.

Hun kommer fra Sønderjylland, nærmere betegnet Løjt Kirkeby.

Hun er en dejlig stor hest, men et hjerte af guld. Hun var lidt speciel, men havde du først hendes tillid, kunne du ALT ved hende. Da jeg satte mig op på hende første gange sagde hun INTET, selvom at det var meget pludseligt.

Hun havde ikke den bedste gang, var noget tung (hvilket hendes bygning også er-ligesom moderen), men hun kunne da gå pænt.

Hun var meget kælen.

Jeg mener at hun er kommet op i nærheden af Vejle...

Jeg håber at der er nogen der kender hende nu, og kunne tænke sig at fortælle mig hvordan hun har det, og hvad hun bliver brugt til.


** Trine **


Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider