|
|
| Hvor er Vegas, min gamle hest??? |
|
|
Halløj derude i det danske land. Jeg havde egentlig sagt til mig selv, at jeg skulle slippe min tidligere hest helt fra mine tanker, og havde derfor ikke ønsket at vide hvem der købte ham af hende jeg solgte ham til... Men det kan jeg ikke, hulk...  Så er der nogen derude der er så heldige at eje skønne Vegas????? Han er rød/brun, 173,5 i stang, 7 år og verdens rareste hest... medmindre nogen har ødelagt dette!!! Han er meget lang og har en lille hvid plet i panden... og tre hvide koder, to bag og én foran. Han er DV, men uden mærke. Jeg har haft ham fra han var 2 til 6 år... og har fortrudt lige siden at jeg solgte ham... dumme mig!!!!!!!!!!! Nå, men vil sådan set bare vide, hvordan han har det  Håber nogen vil hjælpe mig derude... Venlig hilsen Mette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hilsen Karina *Asterix* 8/4 1999 - 23/7 2009 Den smukkeste stjerne på himlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hans far |
|
|
Hans far hedder Charming J´ka. Og morfaren hedder Jacpot... men han er død. Vh. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ok, så er det ik ham jeg fandt på HG.. Havde ellers også en lille hvid plet i panden... og tre hvide koder, to bag og én foran.
Håber du finder ham..
Hilsen Karina *Asterix* 8/4 1999 - 23/7 2009 Den smukkeste stjerne på himlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Øv, er der virkelig ikke nogen der ved hvor han er henne??  Det er self også begrænset hvem der kigger herinde... Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Jeg kan desværre ikke se dit billede, men lyder som en hest jeg måske kender. Kan du ikke prøve at ligge nogle billeder op? Solgte du den til en der hedder Louise fra Sydsjælland?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
Ja, det gjorde jeg nemlig lige præcis. Men hun solgte ham en måned efter til hendes part Jette. Jeg mener han stod på Falster, lige efter broen fra Sjælland. Louise havde også et rødt føl... Det må være ham... Ved du hvor han er??? Mærkeligt at du ikke kan se billedet... jeg kan sende et til dig på mail hvis det skulle være? Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
... Er også nysgerrig efter at vide, hvor du kender ham fra??  Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tuttelut.. |
|
|
Der er ingen der kan se andet end et rødt kryds, hvor der skulle have været et billede - du har nok billedet liggende på din egen pc, hvis du selv kan se det. Du skal have det liggende på nettet et sted, feks. på din præsentation her på HN, og indsætte billedet derfra - ellers kan vi ikke se det...
Mvh Line
Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info
Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| billeder |
|
|
 Såååådan, så kom der lige et billede... Kan alle se det? I kan da lige få et til:  Sig lige til hvis de ikke kan ses... Der ligger flere inde på min præsentation nu... Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan.. |
|
|
se det første billede - men ikke nr. 2..
Mvh Line
Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info
Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er avler |
|
|
af Vegas. Ved han skulle stå her på sjælland.
Sheila.. Westphalens Mr. Zeeke R.I.P Miss Manley 3/4-1996 - 23/10-2008 www.byhinz.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sheila: Du plejer at følge rimelig godt med i hvor han er... Så ved du det nu? Du kan skrive det til mig privat, hvis du ved det... Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette. |
|
|
Ja jeg prøver på det, selvom de fleste plejer at gå stille med dørene.. Desværre er han endnu ikke helt fundet, men jeg bruger mine ledetråde så godt jeg kan..
Sheila.. Westphalens Mr. Zeeke R.I.P Miss Manley 3/4-1996 - 23/10-2008 www.byhinz.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Jeg har stået opstaldet på Bogø, sammen med Jette som ejede ham på det tidspunkt. Jeg kan give dig nummeret til hende, så kan du ringe til hende, hvis du er interesseret?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katja: |
|
|
Ih tak, det vil jeg da rigtig gerne have  Det ville være rigtig sødt af dig  Du kan sende det som en privat besked herinde, hvis det er... Ved ikke hvad man kalder det, men det ved du nok. Så kan andre ikke se det. Tusind tak for hjælpen. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nop, desværre ikke  Katja var super flink at give mig tlf.nr. til Jette der havde ham efter mig, men Jette har ikke svaret på min sms... Overvejer at ringe. Men hvis hun ville fortælle mig hvor han er, havde hun vel skrevet det allerede... Okay, måske skulle jeg prøve at ringe... Det kan vel aldrig skade 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nyt navn |
|
|
... har forresten ændret mit "navn"... Fra Tuttelut til Metzen  Bare hvis det forvirrede... Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okey.... |
|
|
Du kan godt ringe.. Jeg har spurgt Jette for et mdr's tid siden, og hun ville ikke oplyse det, da hun ville lukke bogen om Vegas.. Hun havde nok skrevet hvis hun ville sige det ja... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hmm... Ja HUN vil måske nok lukke bogen... Men derfor behøver vi vel ikke gøre det samme... Jeg prøver at ringe til hende senere... men får nok ikke meget ud af hende så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|