Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Freja en Araberblanding på 2år...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 09:16
Hej

Jeg har d.7/11-03 købt en hoppeplag, som skulle være født d.1/3-02.
Freja, som hun hedder, har jeg købt af Tina Brandt fra Haslev, og hun havde haft Freja siden september 2002, købt fra København/Nordsjælland.

Freja skulle være efter en dv-hoppe(??Måske Frederiksborg), som hedder Fenja.
Og faren er araber... Der er ingen tvivl om, at der er meget araber i Freja!!

Hun er født mørkebrun, men er ved at blive skimmel.

Hun har en lille bitte stjerne og en meleret(hvid) mule. Hun har tre hvide sokker- ikke højre forben.
Hun er nu 151 cm i stang.

Mine spor stopper som sagt efter den tidligere ejer, som ikke kan huske hvem den er købt af.

Freja var næsten blevet solgt et par måneder før end jeg købte hende, men personen betalte aldrig og kom ikke efter Freja.
Papirerne på moren og hvem faderen er+billede af moren og freja sammen gik tabt der, da personen fik papirerne med.

Jeg er selvfølgelig meget interesseret i at høre fra denne person-bare for at høre om de papirer..

Jeg er også meget interesseret i at høre fra opdrætteren, som solgte Freja til Tina Brandt.

Jeg har måske også et andet spor... i min venindes gæstebog er der en Eva Tirstrup, som har skrevet i foråret 2002, at hendes hoppe Fenja(frederiksborger) har folet og at de kalder følet Freja(pudsigt??)Faren er en Rackham ox, og min venindes hest(Shadow)og Freja minder rigtig meget om hinanden.
Jeg ville gerne høre fra denne Eva...

Jeg håber virkelig, at der er nogen som kender Freja, hun er jo ikke så gammel og jeg vil meget gerne vide hendes fortid.
Hun er en meget tillidsfuld hest, som meget hurtigt knytter sig til mennesker.

Billeder af Freja


Mange hilsner fra Heidi Nielsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har..
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 14:14
Ih altså... Jeg ville bare skrive, at jeg har fundet ud af hvor Freja kommer fra.

Denne Eva har skrevet og... det var sørme hendes Freja!
DVS at Freja og Shadow er helsøstre.... Vildt!

Ville bare lige dele dette med alle jer som har læst min indlæg om Freja.

Jeg er selvfølgelig stadig interesseret i at høre fra folk som har kendt Freja.

Billeder af Freja, da de gamle er slettet.

Mange hilsner og tak for hjælpen.

Heidi Og Freja
0
0
Svar på denne tråd
 
 lidt synd
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 15:27
for dig at damen ikke har fået lavet papir på de bedækninger, hvis det er en ren OX araber og det er en Frederiksborg hoppe med papir, kunne din hoppe have været kåret i frededriksborg foreningen (ned en dispensation).

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider