|
|
| efterlysning |
| Forfatter:  |
Anja Duborg |
| Dato:  |
02-03-2004 21:40 |
|
Hejsa
er der nogen der har set min gamle hest???
Hun er ca.164, ca.12 år da jeg solgte hende, rød hest med en bred blis to hvide sokker på bagbenene.
Hun blev solgt til en der ville bruge hende til hygge hest og måske noget avl...
Hun blev solgt til revsø og omegn så vidt jeg husker....
det er ca.2 år siden jeg solgte hende..
Håber at høre noget fra jer
Billeder kan ses på min præsentation da jeg ikk kan finde ud af at lægge dem ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dit billede |
|
|
kommer her

Vh Heidi, som stadig er hesteløs!
konkurrance hest søges til låns...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg siger |
| Forfatter:  |
Anja Duborg |
| Dato:  |
02-03-2004 21:53 |
|
Tak Tak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et billede mere |
| Forfatter:  |
Anja Duborg |
| Dato:  |
02-03-2004 22:00 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet