Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Shadow fra Bornholm
Forfatter: 
Dato:  09-07-2011 22:35

Hej: Vi har verdens dejligste hoppe, som vi købte sidste år på Bornholm. Vi kunne godt tænke os at vide lidt mere om hende, hun er meget lys skimmel, ca 146cm høj, og halv trakhener halv palomino. Hun er 13 år, hun er oprettet både her og på hg af den forrige-forrige ejer, men det er lang tid siden at hun har været inde og tjekke.

Shadow er rigtig god til både spring og dressur, og vi ved også at hun har haft en skade, og har stået stille i et år.

Kender du noget til hendes fortid, vil vi meget gerne hører fra dig:D

Hilsen Sarah og Sus

0
0
Svar på denne tråd

Shadow
Forfatter: 
Dato:  14-08-2011 17:36

Kom nu bornholmere, er der virkelig ikke nogen der kender noget til hendes fortid.

Jeg ved at der var en pige der hed Simone, som havde hende, men hun bor vist slet ikke på bornholm mere:

0
0
Svar på denne tråd

Shadoe
Forfatter: 
Dato:  15-08-2011 07:54
Jeg kender godt ponyen.... Hvad vil i vide?
0
0
Svar på denne tråd

Shadow
Forfatter: 
Dato:  15-08-2011 22:13

Hej Mette.

Vi kunne godt tænke os at vide: Hendes præcise fødselsdato, hvad farve hun havde da hun blev født, hvor mange ejere hun har haft inden Maimonia, og os, og om hun altid har været så nem som hun er.

Vi skal ikke til at starte stævner på hende, men er begyndt at gå til spring med hende, så jeg kunne egentlig også tænke mig at hører lidt om den skade hun har haft.

Håber at du kan hjælpe med noget af det:-)

Hilsen Sus

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider