|
|
| Pony købt hos Torben i Rønnede |
| Forfatter:  |
rikkeolsen |
| Dato:  |
01-03-2004 14:42 |
|
Jeg har købt en dejlig brun kat III pony - måske lille II hos Torben i Rønnede i Feb. 2004. Hun er brun med 4 sokker og en lille stjerne og en endnu mindre snip! Hun ligner en lille blanding af new forest og araber.
Hun er velredet, sød og omgængelig - og ihvertfald vantil at gå i trailer!
Alder? ca 8 år vil jeg skyde på!
kender du min lille hoppe? Så skriv!!!
med venlig hilsen
Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet