Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Kan jeg besøge Ivan? (:
Forfatter: 
Dato:  23-04-2011 11:26

Billede

Billede
Billede

Er der nogen, der ved om min lille øjesten har det godt, og hvor han er kommet hen? (: - Jeg har passet og leget med ham, siden han var bette. Jeg kender ikke den nye ejer, men jeg kunne godt tænke mig, at vide hvis i kender ham eller hende, der ejer ham? [:

Lidt info:

Da han blev solgt, var han ca. 105 - 110 cm høj, han så ud som vist på billederne. Hans fulde navn er Kastanjelys Ivan, men er kendt under navnet Ivan. Han blev solgt med grimen, som er vist på billedet. Eller så en grøn en med brune hjerter? Han er en fræk en og vil rode i alting! [: Han er børne venlig og meget selskabelig! [: Han er forresten miniaturepony. Jeg tror, at han blev solgt til en mand med massere af hunde og køer i løsdrift?? Er der nogen der kender Ivan? (: Det er ikke en efterlysning, blot et spørgsmål om nogen kender ham? Og om jeg evt. kan besøge ham en skønne da og måske købe ham hjem igen? ? [:

Vh Sofie

Ejer af verdens bedste tykke pony blanding + dyr! [:

Man er ikke en god rytter, hvis man kan springe 2 meter, man er en god rytter, hvis ens hest viser respekt og tillid.

0
0
Svar på denne tråd

Knold og Tot?
Forfatter: 
Dato:  24-04-2011 13:20

Blev den solgt sammen med en bror, der lignede den meget? Vores nabo havde sådan to, de havde gået på den institution, hvor hun arbejder. Hun har byttet dem væk nu, men ved måske hvor til. De hed Knold og Tot, pga. at pandelokken var der, hvor man kunne se forskel på dem. Jeg mener dog, at de var mindre end 1m i stang.

Billede

Oplysninger om Guccis fortid søges. Broget hoppe af tinkertype, ca. 9 år gammel. Se billeder på præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd

123563
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 00:39
Nej desværre i: - Men tak for svaret!(:

Ejer af verdens bedste tykke pony blanding + dyr! [:

Man er ikke en god rytter, hvis man kan springe 2 meter, man er en god rytter, hvis ens hest viser respekt og tillid.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider