Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Ismene søges.....
Forfatter: 
Dato:  21-04-2011 18:08

Hej

håber der er nogen som kan hjælpe mig med at finde Ismene som er en trakehner hoppe på 18 år som i tirsdags blev solgt til fyn.

det er en Anja som bor på midt fyn som har købt hende men mere kan jeg ikke få at vide af sælger som jeg selv solgte til i august 2010 med forkøbsret, som hun har droppet at overholde desværre.

Jeg har haft hende i 14 år og har lært alt sammen med hende så hun betyder rigtig meget for mig og jeg vil meget gerne have kontakt til hende...jeg har også en dejlig hingstebasse på snart 2 år efter hende, som ny ejer måske kunne tænke sig at se, hvis hun skal avle som jeg har fået at vide...

hun er hentet i slagelse på vestsjælland

håber nogen kan hjælpe mig

krammer fra Loa - som er dybt fustreret over at miste mit hjertebarn.

0
0
Svar på denne tråd

Du fik jo chancen
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 09:53

Bliver simpelthen nød til at skrive her, har ellers fulgt det hele på sidelinien.

Du fik tilbudet om at købe hende tilbage og afslog. Tror ikke at du troede at det var muligt at sælge en så gammel hoppe og det var først da du fik af vide at hesten skulle sælges at du reagerede.

Hesten er lånt ud, så der er ikke noget kontraktbrud tværtimod (o:

Hesten har det godt og er faldet godt til

0
0
Svar på denne tråd

ej korrekt...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 21:38

jeg har ikke sagt jeg ikke ville købe hende tilbage, men at jeg Nok ikke kunne pga økonomi.... men jeg havde altså en frist på 30 dage til at finde pengene ifølge kontrakten.

jeg står altså så også i den situation at jeg skal bruge en dna test fra Ismene og det har jeg hele tiden sagt at uanset hvad så skulle jeg have det i tilfælde af hun kom til skade og skulle aflives.

faktisk havde jeg bedt om at få besked om hvornår hun skulle have dyrlæge til vacc. i dec. for så ville jeg have taget prøven allerede den gang.

men lige nu drejer det sig om at jeg bare godt vil vide hvor min gamle hest er og have kontakt til ny ejer da jeg ligesom har knap 15 års erfaring med hende som ny ejer kunne drage nytte af.

på hendes hjemmeside som var lavet stod der også at hun var solgt til anja på fyn....

mvh. Loa

husk der er 2 sider af historien.....;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider