|
|
| Sansi ! En sød ponz.. |
| Forfatter:  |
TilleMusen |
| Dato:  |
27-02-2004 17:07 |
|
Jamen nu er det jo sådan at jeg prøver at finde ud af Sansi's fortid.. Jeg ved at han har stået på en rideskole for ca. 2 år siden.: Den hed vidst Årselvs risekole, eller noget i den retning!
Han er 18-19år og er Welsh..
Se billeder af ham på min præS!
Håber du svarer!
♥ Knus Mona ♥ >  ♥ Som elsker Sansi ♥ > Arto navn: Lusifer > Msn: sansemand@hotmail.com >  Må gerne tilføjes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet