Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Michelle/Mørkøv/lukas- islænder?
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 19:57

Jeg søger oplysninger om min( formodede islænder-ingen papirer og derved kun IIér pony...8-) )

Jeg har min ponyhest fra Fortunen- den var kommet dertil fra en der hedder wendy-som havde købt ham af en Michelle fra mørkøv(evt.omegn) jeg ligger inde med et tlf nummer men det virker ikke længere.. wendy var oplyst om at han skulle være fra en avler på sydsjælland...Han hed Lukas/Lucas da wendy købte ham. Han er nu omdøbt til Baldur:-)

Han skulle gerne være 5 år i år?Han er vallak og pt.ca 1.40 han er brun med lidt ild i håret.. sort man og hale- og meget af det.

Jeg ville rigtig gerne vide lidt mere om min ispels.. Han er meget hingstet, sparkede som en gris da jeg fik ham og tyggede i alt ting... Jeg kan desværre ikke sætte billede ind, men mener du evt at kende dyret eller michelle så kan jeg findes på FB eller sende billeder i en besked.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-03-2011 16:19

Jeg tror hende du søger hedder Michelle Ishøy... hun har en præsentation herinde. Dog bor hun i Jyderup nu.

Mvh

Janni

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider