Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Sølvmosegaards Sascha
Forfatter: 
Dato:  05-02-2011 19:39

Hvem kender min hoppe??

Hun er broget og en blanding imellem Fjordhest/Pinto, hun bliver 9 år, og er 1.37 i stang..

Hun har vist været rigtig mange steder, og været hos Torben Andersen 3 gange, hun er i fol, så jeg ville være super glad hvis der var nogle der kender hende, og kan fortælle mig lidt om hende.

Mange hilsner Lisa.

Med de dejlige welsh cob drenge, Valhallas Valliant og Valhallas Zorba

Mangler du hjælp til trailerlæsning?? Eller plads i løsdrift, kig på min hjemmeside..

www.welshinharmony.dk

0
0
Svar på denne tråd

Efterlysning
Forfatter: 
Dato:  15-04-2011 20:28

Hej, er temmelig sikker på fortiden på den har været efterlyst før herinde på Hn. For ca. et år siden.

Hvis det er samme hest, (det ligner det, plus den har stået hos torben flere gange) så har den flyttet en del rundt som du selv skriver. Ved at den på et tidspunkt har været forsøgt som elevpony et sted v. skælskør. Vel ca. 4-5år siden. - Kender desværre ikke hesten som sådan :)

0
0
Svar på denne tråd

bumb umbum
Forfatter: 
Dato:  20-04-2011 11:00

måske du skal prøve at skrive til tumle80, tror hun for nylig har ejet hende?? : )

er ikke helt sikker på det er den samme. Men navnet passer og den ligner.

Mor til skønne Maddie 240508 og dejlige Neo 060910

Kigger efter en super sød og skøn børnepony,skal være på sjælland,god og stabil og bare dejlig :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider