Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Islansk Hoppes fortid???
Forfatter: 
Dato:  03-02-2011 10:43

Hej med jer...

Har efterhånden rigtig gode erfaringer med meget søde og hjælpsomme heste nets brugere og vil nu forsøge at finde min fars is mules fortid... Hun er købt hos Kenny fra pophest i jylland og en ellers fin og dejlig hoppe.. Vi søger alle oplysninger der måske kan hjælpe os til at forstå hendes reaktionsmønstre som godt kan være lidt svære at kloges af ...Hun hedder

Askja fra SKULD NORD, født 2005, hos Stutteri Skuld Nord i Skibby..Der står i hendes pas at hun er grå, men hun syner nu mest sort:-). Hun er efter Stjarni fra Lisberg og hendes mor hedder Grana fra Bjørnebo.Vi er rigtig glade for hende og vil blive rigtig glade hvis nogen kender forløbet fra fødsel til hun havnede hos Kenny:-)..

Ydermere venter hun en lille ismule baby her i nær tid efter den fine Farsæll fra Asi ( ikke sikker på at det er stavet korrekt). Har i nogle billeder af ham nogle steder?


Vil aldrig glemme min skønne Sacha......

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-02-2011 15:21

prøve www.joras.dk eller WF







0
0
Svar på denne tråd
 
 fhrytk7i
Forfatter: 
Dato:  06-02-2011 21:30

har du ikke et billede? har engang solgt en sort islænder ved avn askja:-)


Folealarm udlejes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhrytk7i :-)
Forfatter: 
Dato:  08-02-2011 09:54

Jeg skal prøve om ikk jeg kan finde et billede af hende og få lagt ind. Ellers kan du se hende under solgte heste i år 2010 fra Kenny . www.pophest.dk , der er et billede af hende hvor han rider på hende:-)

Og der står Askja fra Skuld Nord på hendes billede... Kunne være dejligt hvis du har oplysninger om hende den frække ismule....

Mange hilsner herfra.


Vil aldrig glemme min skønne Sacha......

0
0
Svar på denne tråd
 
 ej hvor sjovt!
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 20:17

Stjarni fra Lisberg er min ismules far :) hendes mor hedder Stjarna fra Flinterup og min egen hest hedder Eistla fra Skuld Nord. hun er også en meget bestemt hoppe, men alligvel er hun den dejligste hest at omgås. du må huske på, at hopper som regel altid har et meget kompliceret temprament, men altså har alle hunkønnet væsner ikke det? ;P kunne jeg evt. få dig til at fortælle lidt om hendes adfærdsmønster, så jeg måske havde noget at sammenligne med?:)

 

Tilgengæld ved jeg lige så lidt om Skuld Nord som dig. har prøvet at slå det op flere steder, men altid uden resultat. Men ja, på Joras kan man altså finde ret meget, så måske du kunne være heldig? :)


Eistla, Felix og Sophus! Elsker jer <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skuld Nord
Forfatter: 
Dato:  28-06-2015 23:41

Hej.

Vi har en helsøster til din, Gná fra Skuld Nord.
Derudover er jeg ligesom jer to andre interesseret i, at vide mere om Stutteriet, samt afkom osv.
Vi har udover Gná en halvsøster, også efter Stjarni.

Mvh. Pernille Kaaberbøl.


Casnewydd Telynor
[18 September 1984]
[Himmelhest ¤ 29 Januar 2009]

Jeg elsker dig for evigt og altid !
Soulmate

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider