Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Baltic Tinkerbell aka. Tango
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 11:23

Hej HN.

Min familie og jeg købte Tango i Frederiksund i 2003, og havde hende til januar 2008, hvorefter vi leasede hende til en person i nordjylland. Siden sommer 2009 har vi ikke hørt fra hende..

Vi vil meget gerne vide hvordan Tango har det, og hvor hun står henne, så vi måske kan besøge hende :-)

Håber der er nogen som kender hende & kan hjælpe os.

Mvh

Tango's familie.

0
0
Svar på denne tråd

Tango...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 17:08

Har Vicki Jørgensen hende ikke mere?

Vh Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Vicki Jørgensen
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 18:09

Så vidt jeg ved, ja. Men da vi ikke kan få kontakt til Vicki, og meget gerne vil se Tango igen, prøver jeg herinde i stedet :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tango...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 18:27

Altså jeg ved ikke om hun har solgt hende? for hun har vist haft udlånt hende flere gange?. Men altså så vidt jeg ved færdes hun på Hestegalleriet hver dag?, så måske du kan fange hende der?.

Vh Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Tango..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 18:32

Kom lige til at tænke på at jeg har hendes adresse liggende på mobil (i forbindelse med en handel) hvis det skulle være? tror dog ikke tlf,nr virker mere?..

0
0
Svar på denne tråd

Tango...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 20:37

Vi har prøvet at kontakte Vicki på alle måder, men hun er ikke til at få fat i... derfor prøver vi i stedet bare at finde ud af hvor Tango står nu, så vi kan tage ud og besøge hende - ellers tak for hjælpen :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tango..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 20:39

Okay... helt i orden.

Held og lykke med at finde hende...

0
0
Svar på denne tråd

Baltic
Forfatter: 
Dato:  13-01-2011 18:15

Sidst jeg så Tango stod hun i Tylstrup hos en jeg engang red for. Jeg ved at Vicky flyttede dem til Aalborg og sidenhen har hun stået på Klarup rideskole. Om hun stadig befinder sig på Klarup rideskole, stald leere eller den nye stald ude på forårsvej ved jeg ikke. Jeg ved bare at folk der hvertfald kender Vicky så i kunne jo køre op og høre og spore jer frem! Håber det kunne hjælpe dig, da jeg ved hun har sine heste som kastebold både med hensyn til udlån, parter og så flytter hun dem hele tiden.

Helena

0
0
Svar på denne tråd

ang. tango
Forfatter: 
Dato:  04-02-2011 01:19

Hej..

'

Er ked af at høre hun er væk . jeg blev tilbudt at låne tango sidste år og betalte for transporten og smed til sjælland. tango kom dog aldrig da hun eftersigende faldt på folden og slog nakken og var i behandling men det havde ingen betydning fik jeg at vide. valgte dog at sige nej tak da jeg ikke ønskede en skadet hest over. fik aldrig mine penge men en kasse med nogle grimer og bandager og lign. så det var en dårlig forretning. men ønsker da nu jeg havde gjort det.

Har et tlf. nr på hende men på min gamle tlf. så finder det lige og sender det til dig. håber da det virker endnu.

Ønsker dig alt held og lykke med at finge tango igen for hun er godt nok en fin hest.

mange hilsner birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Der er efterhånden
Forfatter: 
Dato:  05-02-2011 13:44
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  07-02-2011 10:15

Hej.

Jeg har været i kontakt med Vicki ifb med en sadel jeg solgte til hende.

Der havde hun den omtalte hest på klarup rideskole. Hun er/ har været på facebook. Hun overholder ingen aftaler, det har jeg erfaring med....

Jeg synes i skal hente jeres hest, da hun jo ikke er til at stole på. Jeg bor ved hobro, så tager gerne med/ undersøger ting hvis hjælp ønskes. Skriv privat besked.

MVH Henriette

RyttersRidesport i Romlund v. Viborg ersatter ikke dækkener der går i stykker ved vask pga vaskemaskinen går i stykker. Så pas på!

0
0
Svar på denne tråd

765456789
Forfatter: 
Dato:  08-02-2011 09:57

hvor er det skræmmene... Håber på det bedste for jer alle.. Håber du har dine papire i orden og så køre til nordjylland for at hente pruhesten..

Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd

Tænke......
Forfatter: 
Dato:  15-02-2011 19:45

Jeg tænkte på om du / I evt har undersøgt om hesten kunne befinde sig her??

http://www.jtsmithhorses.dk/

Når nu rygterne går på at hun skulle være i Sverige?. Så tænkte jeg om dette kunne være en mulighed? for han er nemlig en hestehandler fra samme område som Vicki kommer fra?, så måske de kender hinanden?

Bare en tanke ....

0
0
Svar på denne tråd

ikke rent mel i posen
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 14:57

skal vi ikke bare sige ,at hun flytter hestene, efter 1-2 mdr,når regningerne,skal betales,hun efterlader en hale af gæld efter sig.

en dag må det jo få en ende,eller hun flytter til en anden landsdel,når mulighederne er udtømt i nordjylland.

bokse udlejes i stor restrup v.nibe

bokse ink.strøelse + hø +ridehal(20-40)

ialt =1200 mdr <3 lille hyggelig stald med plads til 22 heste <3 der er underviser på stedet (ANDREA)

kontakt lene tlf 29780058

0
0
Svar på denne tråd

Baltic Tinkerbell
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 16:01

Tusind tak for jeres mange og gode svar, det er rart at folk er villige til at hjælpe!

Vi har endelig fået styr på det hele, Tinkerbell står i Sverige hos en sød familie som vi har kontakt til og Vicki får ikke fingrene i hende igen på nogen måde :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider