Hej.
Jeg har desværre været så dum, at smide oplysninger væk på pågældende hoppe, efter jeg engang fik kontakt med tidligere ejer herinde fra.
Mener at kunne huske tidligere ejer hed noget med Janne eller Janni.
Hun havde et føl efter blaze, som hun skulle sælge pga. flytning, mener jeg.
Hun havde også Blaze`s stamtavle oplysninger, og kan desværre ikke huske om hun også havde billeder, eller andre oplysninger på andre ejere.
Jeg søger denne person igen, da jeg er næsten 100% sikker på jeg har fundet Blaze. Og de nye ejere ikke har de helt rigigte oplysninger, jeg synes de har fortjent.
Lidt om hesten.
Det drejer sig om en hoppe, brun fuldblodshoppe på ca. 150-155 i stg. Dengang var hun nok omkring 10 år gammel, men kan ikke helt huske det. Det var tilbage i 2002 jeg kendte og red på hende, så det jo en del år siden efterhånden.
Jeg skulle have købt hende, men det blev desværre ikke sådan.
Og har lige siden fortrudt 
Hun havde en meget meget smal stregblis i hovedet.
Lys brun med sort man og hale.
Hun kunne være lidt hys, men ellers var hun nu ganske fredelig og rolig når man lærte hende bedre at kende.
Mener at huske, at dengang kom hun fra nogle pintoavlere, der solgte hende videre til dem jeg arbejde hos. Vængely på fyn, som dengang blev drevet som westernsted, og blaze blev brugt til western. Dog nåede vi aldrig så langt, da hun var meget oppe og køre, og alt skulle tages stille og roligt.
Og siden blev stedet solgte pga. skilsmisse, og Blaze blev solgt til en hestehandlere Pejrup på Fyn, til en mand der hedder Kurt Kløverpris. En af de bedre hestehandlere vel og mærket.
Da hun blev solgt fra vængely, var hun i fol med en paint hingst ved navn Sallys Black Design, der siden er blevet vallak. Der findes så vidt jeg ved, kun dette ene føl efter ham, da det andet føl døde nogle få dage efter.
Dette føl Blaze fik, blev født ganske få dage efter hos hestehandleren. Det blev en lille hingst, og brun. Mener at kunne huske at hestehandleren kaldte det for Sultan.
Hvis du har nogen som helst oplysninger om Blaze eller føllet, eller er tidligere ejere så skriv endelig.