Hej.
Håber I kan hjælpe mig med at finde min gamle hest, som blev solgt videre
til nogen jeg ikke fik besked om!
Historien er sådan, at da jeg i en ung alder passede et hest hos en dame,
som på et tidspunkt måtte skille sig af med de heste hun havde, og jeg
lovede at tage mig af dem og passe godt på dem! Da jeg så selv en tid efter
ikke havde råd til at have dem, måtte de finde nye hjem, den ene ved jeg
hvor er, men den anden (en connemare vallak) blev solgt til min daværende
klasse kammerat, med en aftale om at jeg skulle købe ham igen, hvis det blev
aktuelt! Men et år senere ca. fik mødte jeg pigen, og hun sagde, at hun
havde solgt den videre til en anden pige, der hedder Lene Sommer (gal blev
jeg, som bare fanden, for dette havde jeg ikke fået vide), nej, men jeg fik
kontakt til Lene og sagde, at jeg ville købe hesten igen.... men hun havde
jo så igen solgt ham videre ca. 2 mdr. efter hun havde købt ham, til Fyn
eller sådan noget, hvor han skulle bruges til dressur, hun kunne så ikke
oplyse mig om de nye ejere... og ja, nu vil jeg så frygtelig gerne bare
vide, hvordan har har det, og hvor han er endt henne!
Det er ca. 5 år siden nu, og han må være omkring 12-13 år gammel, han er krid
hvid connemare med blå øjne og lyserød mule! Han hed Deuchmann. Blev solgt
fra Bornholm af en pige ved navn Lene Sommer /evt. med sort kunstofsadel,
hovedtøj og vist gule strigler)... hvis der er nogen der har hørt om ham
eller selv ejer ham eller lign. håber jeg, at I vil kontakte mig, så jeg
bare kan høre hvordan han har det...
Min PC vil ikke rigtig have noget billede af ham herind, så send mig en mail ,og jeg sender et par stykker til dig!
Med Venlig Hilsen
Heidi Jensen
beardie@mail.dk
Navn: Heidi Jensen
Email: beardie@mail.dk
Telefon: 56966939
