Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

sort hoppe, ca. 160, hvid kode HB
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 08:59

Er jeg så heldig at nogen genkender denne hoppe? Hun er lige blevet købt og har været hos flere hestehandlere inden. Så i princippet kan hun komme fra alle steder i DK. Vi ved heller ikke hvad hun er blevet kaldt tidligere.

Hun er ca 160 høj og jeg tror der er noget araber i hende. Dette er et gæt ud fra den meget højt ansatte hale og hendes bevægelse. Hun har et overraskende godt svæv i trav som man slet ikke forventer når man ser hendes eksteriør.

Alder ved jeg ikke... Vil gætte på 10-12 år men aner ikke hvad den rigtige alder er. Tidligere er hun blevet redet og hun skulle være nem at ride. Vi er dog ikke igang med det endnu. Hun er meget kontaktsøgende og nyder at blive nusset. Hun er meget øresky.

Hendes eneste aftegn er en hvid kode på højre bagben. I panden hvor hun har en hvirvel er hun ligesom "hårløs" i centrum af hvirvlen.

Håber der er nogle der kan genkende denne søde hoppe.

Maria & Samson Enricca Nemo

0
0
Svar på denne tråd

hey søs
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 10:33

tror du ikke der kan være oldenborg i hende?? Hun har meget fladt kryds (har mange af de gl oldenborg) og hun ser også ret kraftig ud i typen, og mange oldenborg er jo ikke højere end hun er...

Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk

Præstemarkgaard

0
0
Svar på denne tråd

kunne også
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 10:34

se ud til hun er sunket en del i ryggen så måske lidt ældre, eller have været brugt til lidt avl???

Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk

Præstemarkgaard

0
0
Svar på denne tråd

Navn???
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 18:01

Har hun et navn? Hun kunne godt se bekendt ud...

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

sort hoppe
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 22:20

Maria: Nej... intet navn... så jeg håber at nogle kan genkende hende på koden og det andet jeg har skrevet om hende- tror du at du ved hvem hun er?

Søs: Oldenborger var også mit umiddelbare gæt... Men efter at ha set hende bevæge sig så hælder jeg mere til araber... Men måske en blanding af begge? Men det er rent gætværk... og jeg vil også tro hun har fået føl... Men igen... gætværk... har intet konkret...

Maria & Samson Enricca Nemo

0
0
Svar på denne tråd

Hest.......
Forfatter: 
Dato:  24-10-2010 11:35

Nah, er meget i tvivl. Det er nemlig rigtig mange år siden og er ikke engang sikker på at den havde en sok, den jeg kendte...

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

Ny hest
Forfatter: 
Dato:  25-10-2010 04:57

Heste/ponyer i prisklasser, hvor alle kan være med, træning mm. på www.skysite.dk/vestjyskhestepleje

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider