Hej
jeg har en brun 1-pony som fylder 6 i år...jeg søger hende fortid, da jeg kun ved at hun var new forest og at hun kom fra herning og at hun var 3½ år. Hun blev købt hos en heste handler i ribe på toftlundevej dagen efter at hun var kommet hjem til ham. Hun var kun let tilreden. Hun blev vist nok byttet med en hest, så hendes tidlige ejer ride højest snasynlig på hest nu.
Hun har en stjerne i panden og en hvid sok på det hæjer bavben...
Der er billede af hende inde på min præstration..
Trine og Santi
Hvad gør man vis ens mand går?? lukker døren efter ham!!