Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Aggerholms Belzoni
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 08:06

Hej jeg vil gerne høre om der er nogen som ved hvor min fine belzoni er.

Han er en brun broget 3 års hingst/vallak. han er meget hvid på den ene side af kroppen. jeg vil tro hans slut stg mål må være omkring 164-170. pæn harmonisk hest med et kønt hoved, og udemærkede gangarter.

han er efter pinto hingsten Big ben a kila (evt bare big ben)og hans mor er en DH hoppe ved navn pamina, mf. andiamo, mmf Antares.

jeg solgte ham som en meget velopdragen årings til fyn til en pige ved navn carina jensen, hun havde også en araber hingst/vallak på 3 på det tidspunkt. jeg gjorde det ved salget meget klart at jeg gerne ville følge ham så hvis hjun solgte ham videre ville jeg gerne vide hvorhen. det må hun have misforstået for det eneste hun kunne sige da hun senere viste sig at have solgt ham, var at han var kommet til sjælland. så jeg ved ikke om han er kommet videre derfra eller om han stadig er på sjælland. men under alle omstændigheder vil jeg meget gerne vide hvor han er så hvis en her inde ligger inde med noget viden så skriv endelig.

MVH jeanette aggerholm

0
0
Svar på denne tråd

biller
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 15:14

har du nogle billeder?

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

jamen halløj
Forfatter: 
Dato:  10-08-2010 22:07

Han står på Gentofte/Sporten hos deres træner Casper Hede

Er ihvertfald ret sikker på det er ham. Casper er dressur freak så han skal nok komme med ud og vise flaget ...

Skal nok tage et billede af ham hvis jeg kommer derud- er bare pt lidt uden hest så er ikke så tit i en stald SMIL

Han stod der ihvertfald slut 2009 så mon ikke han stadig er der..

Mvh ørum

Hn´s bedste KBH frisør ;D

http://www.pernilleoerum.dk

(Min favorit pinto hingst numero 1)

http://www.samondo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Belzoni
Forfatter: 
Dato:  17-05-2011 10:44

Kære Jeanette - Jeg er den lykkelige ejer af din fine velopdragne Belzoni (Bølle til daglig). Du er velkommen til at kontakte mig, såfremt du vil vide mere. Jeg har også en masse dejlige billeder... Mvh Elsebeth Kjellberg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider