Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

OTELIA MARIE TOLOUSE
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 20:14
ej HN.

Sidste sommer solgte jeg min hest til en kvinde sindst i 20-erne. Hun hedder Miriam.

Hun solgte den vidrer, selvom hun købte den med formålet "Hyggehest og bedste ven", og hun havde KUN intentioner om at beholde den.

Nu har jeg fået at vide, at hesten er solgt, og af en mærkelig grund, svarer hun mig ikke, når jeg henvender mig til hende.

Derfor vil jeg meget gerne høre fra folk, som måske kender min gamle hest. Det er jo altid rart at vide hvor ens tidligere "partner" befinder sig henne, og om den selvfølgelig har det godt :)

Hesten har en ret ualmindeligt navn: Otelia Marie Tolouse.

Hun er en Oldenborg/Fuldblod. 163 i stg ca. Rigtig lækker lille sag. Brun med sort man og hale, og en blis som ender kødfarvet på mulen. Hun har hvide pletter af gamle trykninger på begge forben. Hun har en lille kodesok på venstre forben og en alm. kodesok på højre bagben. Desuden er hun kronisk forfangen. Hun er dressurhest, og jeg har selv redet alle LA klasser på hende, og hun er utrolig nem at ride og meget øvelsesstærk. Der er rigtig mange billeder af hende på min profil.

Jeg ønsker al information jeg kan få omkring hende. Jeg har ejet hende i 5 år, og håber at hun har det rigtig godt.

Hvis nogle kender hende, er I meget velkomne til at skrive.

Med venlig hilsen, Mette.

mette ♥lusen♥

Ingen mennesker er for 'store' til at hilse og vise høflighed over for andre mennesker, men nogle er for små!

Bare rolig - mine stavefejl er helt gratis, 'special price for you' ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider