Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvor er Prins???
Forfatter: 
Dato:  17-02-2004 18:45
Hej allesammen...

Er der en der kender til en lille gammel(var 23 da jeg passede ham, men meget fart på under ridning), svegrygget, mørkebrun pony ved navn Prins??? Ca.130-135 i stg. (snød lidt, da han jo var/er meget svegrygget)...

Jeg passede ham i godt og vel et år indtil han flyttede til en lille gård i hedehusene.

Jeg vil bare gerne vide om han har det godt, og om han i det hele taget stadig er her...???

Hans forrige ejer hed Mette.

Jeg håber der bare er én der ude der ved noget om lille Prins...

Med venlig hilsen Camilla...
0
0
Svar på denne tråd
 
 PRINS! :D
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 09:32
Jeg har en gammel pony, ved navn Prins. Mørkebrun og svejrygget!
Jeg har før søgt efter hans fortid og fik også fat i en som hed Mette og mente at det havde været hendes.
Han er ekstrem frisk af sin alder og super springer :D
Se billeder af ham på min præs.! :D

Håber at høre fra dig!!

.::Charmerende, smuk avls/skovturs hoppe til salg, 11 år, 160 i stg, brun med aftegn, lækker afstamnig ned den legendariske Landgraf I og Ladykiller XX. Kåret, har haft hingste føl efter Come Back II (solgt til England) - 17.000 kr Ring for info :)::.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider