Er der en der kender til en lille gammel(var 23 da jeg passede ham, men meget fart på under ridning), svegrygget, mørkebrun pony ved navn Prins??? Ca.130-135 i stg. (snød lidt, da han jo var/er meget svegrygget)...
Jeg passede ham i godt og vel et år indtil han flyttede til en lille gård i hedehusene.
Jeg vil bare gerne vide om han har det godt, og om han i det hele taget stadig er her...???
Hans forrige ejer hed Mette.
Jeg håber der bare er én der ude der ved noget om lille Prins...
Jeg har en gammel pony, ved navn Prins. Mørkebrun og svejrygget!
Jeg har før søgt efter hans fortid og fik også fat i en som hed Mette og mente at det havde været hendes.
Han er ekstrem frisk af sin alder og super springer
Se billeder af ham på min præs.!
Håber at høre fra dig!!
.::Charmerende, smuk avls/skovturs hoppe til salg, 11 år, 160 i stg, brun med aftegn, lækker afstamnig ned den legendariske Landgraf I og Ladykiller XX. Kåret, har haft hingste føl efter Come Back II (solgt til England) - 17.000 kr Ring for info ::.