Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

SkyDancer, 1988, skimmel, araber bland.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2010 19:42

Hej allesammen.

Jeg leder stadig efter min tidligere pony Sky Dancer.

Jeg solgte hende den 1 Januar 2009 til Jimmy Andersen og hans kone Charlotte - de var/er fra Ulfborg.

De skulle vist nok arbejde på en grisefarm hvor de også boede.

Sky Dancer er lys skimmel - næsten helt hvid med enkelte pletter (ses bedst når hun har sommerpels).

Hun er en araber/trakhener blanding, født den 1/6-88 - hun har derfor fødselsdag i dag!

Hun har et skævt bagben hvor hoven også er skæv. Hun er ligeledes lidt skæv i krydset og meget bred over ryggen.

Hun har det smukkeste hoved, men en stor bred ponymule.

Hun har en lille lyserød streg på mulen, og fine tænder der ligner føltænder :-)

Hun er en meget stærk pony, som tonser afsted. Hun var ikke til at køre træt!

Hun var en elendig springer, og meget tung fortil når man red dressur, men hun var god til tur, fordi hun var så udholdende..

Hun blev solgt med en hubertus trense, et hvidt underlag med navn og et rødt skridttæppe..

Jeg hørte aldrig fra dem efter de kørte afsted med hende, jeg vil bare vide hvordan hun har det, og hvordan det er gået med hende.. og selvfølgelig om hun lever endnu...

Lige lidt billeder af hende:

Jeg håber meget at høre fra nogen - skriv også selvom du ikke er sikker! Hun kan sagtens have fået nyt navn! (:

SigneKryger

Bøgely's Sebastian er mit liv!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-06-2010 22:40

jamen det er jo lille sky dancer.. ;o) hun står stadig i ulfborg egnen, faktisk sammen med min hest, hvor han er opstaldet. hun går bare og nyder tilværelsen. jeg ser hende næsten dagligt. skriv evt. privat til mig, så kan jeg da skaffe et par billeder af hende, eller skriv hvis du vil vide noget, så skal jeg hjælpe så godt jeg kan..

Naja Zehlmann

Billig kommission resten af året.

Undervisning tilbydes.

www.123hjemmeside.dk/staldzego

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider