Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Ibrahim lahmir
Forfatter: 
Dato:  04-05-2010 13:40

Jeg har en dejlig hest, Ibrahim Lahmir. Jeg har i lang tid troet, at hans far var Clongish, men nu viser det sig, at hans far hed Aga Lahrmer eller Aga Lahmir og moderen Patricia. Kan nogen hjælpe?? Vil lige tilføje, at Ib i dag fylder 24 år og still going very strong

Med venlig hilsen

Helle Strange Olsen

0
0
Svar på denne tråd

ihhh...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2010 21:12

Du har vel ikke et billede af ham?? Tror jeg passede ham(halvpart) for ca 14 år siden.. Super skøn hest!

0
0
Svar på denne tråd

Ibrahim
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 07:58

Nej, Desværre ikke her på hestenettet. Men du kan gå ind på facebook under mit navn, der kan du se ham. Og ja, han er stadig en superskøn hest og det bedste, der er sket for mig, siden jeg fik ham.

Med venlig hilsen

Helle Strange Olsen

0
0
Svar på denne tråd

ihh...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 20:22

Hvor er det bare skønt at se ham..

Og supersejt han er i live stadig.

Håber du finder hans "aner"... har desværre ikke selv styr på hvor og hvordan.. kan huske hans ejer, men har glemt hendes navn.Det eneste jeg husker hun fortalte var, at hingsten var oldenborger.. Dengang jeg red ham stod han på Dortheasminde gården på den anden side af gårdspladsen. I samme stald stod Karen (smadder sød mulatkvinde) med Carmen(tror jeg den hed), en ung dv-hoppe..

0
0
Svar på denne tråd

Ibrahim
Forfatter: 
Dato:  11-05-2010 07:45

Hej igen

Den der ejede ham dengang, hed Nina. Er i forbindelse med hende i dag og efter hende blev han ejet af en mand, David Abbott. Og så kom jeg ind i billedet, først som halvpart. De første tre måneder var jeg ikke begejstret, men så fandt vi kemien, lidt efter lidt. Det har taget en del år, ordentlig at kende hinanden, men idag behøver jeg ingen grimeskaft, når jeg henter ham. Jeg vil aldrig skille mig af med ham og er også blevet så egoistisk, at der ikke er andre, som får lov at ride ham. Vi er blevet som et godt gammelt ægtepar og jeg er sikker på, at han nyder det lige så meget som mig. Grunden til at jeg gerne ville vide lidt om hans baggrund er, at tænk hvis der fandtes andre Ibbere ude i verden?

Med venlig hilsen

Helle Strange Olsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider