|
|
| ajs traver sort mangler fortænder |
|
|
vil gerne vide hvor ajs er nu han er sort traver ca 160 mangler begge fortændersavner ham vil bare gerne vide hvordan han har det håber nogle kan svare mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ajs... |
|
|
Øh.... det ved du vel selv, jeg forærede ham til dig d.2. august 2008, og du skrev under på at du ville overtage alle forpligtelser mht. pasning, pleje og omsorg for hesten fremover på bedste og forsvarligste måde - hvad var for dig "bedste og forsvarligste måde"?????? Det var ikke derfor at jeg forærede Ajs til dig og vi begge skrev under på 2 ens lydende dokumenter ( sidder med mit eksemplar lige ved hånden)for at han kunne blive salgsobjekt for dig og til en uvis fremtid..... Så egentlig må du jo bedst selv vide hvad du har haft igang mht salg.... Synes ellers du virkede rigtig glad og oprigtig i din sag, da du gerne ville drage omsorg for ham fremover... Det har så åbenbart været under falske forudsætninger at jeg overdragede Ajs til dig...... Man kender åbenbart kun folk til tænderne...  Lad dette indlæg være til skræk og rædsel for alle andre fremover.... Selvom både giver og modtager skriver under på samme dokument, så kan man aldrig vide sig sikker.... F.. for pokker....Jeg vil næsten håbe at han er slagtet - herhjemme i DK.... For andet vil da ikke være til at holde ud at tænke på.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej med dig |
|
|
har kontagtet dig på besked så du ved hvorfor jeg søger ham men ellers kontagt mig under besked istedet for
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå???... |
|
|
Det måtte vi andre ikke vide.. Avs, er det her endnu et eksempel på hvorfor det er risikabelt at forære heste væk - selvom man mener at man har sikret sig med kontrakt og det hele.. 
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jooooo... |
|
|
Det måtte I egentlig godt, men har ladet mig fortælle at der er nogen ret hårde moderatorer herinde, så det ku måske godt være at den private besked jeg har skrevet til hende som svar på ovenstående ville blive slettet..... Men I bund og grund er jeg, neeej nok ikke mig, men hesten jeg forærede væk til "den flinke dame" blevet godt og grundigt r....... på godt dansk. Der blev lavet papirer på at han ville blive taget sig af og ku nyde sit otium - troede jeg da... Han var for go til at slagte og han skulle heller ikke fare rundt på div hestemarkeder, og hun annoncerede efter en hygge/skovturshest, så det var jo ideelt og papirerne på det var jo skrevet under af os begge.... Istedet er han så åbenbart blevet handlet/byttet væk for nogen andre heste/hest, da der optræder 2 heste på "den flinke dames" præs, og de er erhvervet et godt stykke tid efter hun modtog Ajs d 2. august 2008... Ønsker jeg ALDRIG havde foræret hende Ajs....  Igen, lad dette være til skræk og rædsel for andre..... Man kender kun folk til tænderne...  Mvh Hanne..... Som blev r.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløjsa.. |
|
|
Evt et billede og lidt mere info såsom alder osv. ville være rart, og hvor er det dog en trist historie for sælger håber det bedste for hesten.
Hilsen Christina
Dyr har osse rettigheder. En rigtig rytter lytter til sin hest. Behandel andre som du osse gerne selv vil behandles.
www.tlsfoto.mono.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hanne . |
|
|
har du fundet ud af hvorfor hun har solgt eller givet ham videre ? Kunne godt taenke mig at hoere mustang's "undskyldning" Men taenker paa hvad kan du bruge papir paa jeres aftale naar hun er ligeglad og har givet ham videre ? Altsaa mener kan du gaar til politiet med dem eller hvordan ? Spoerg kun for at blive klogere paa de papir vi laver i bedste tro for vores stjerner 
//Hatter. >o< Hellere såres af sandheden end glædes af løgnen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej igen igen |
|
|
jeg er meget ked af dette og håber at jeg finder ham igen og så lukker tråden her tager den med hende da det er bedst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det bare synd |
|
|
og hvor har man bare hørt det før.. Det nytter jo absolut intet at vifte nogen om næsen med et stykke papir, hvis hesten er væk, men jeg kan godt forstå, hvorfor man tror det bedste om folk, især når de skriver under på at de vil passe godt på hesten resten af dens liv.. Det er bare så BRANDÆRGELIGT at der er nogen der kan finde på den slags!!! Det kan jo betyde at andre heste bliver aflivet fordi ejer ikke tror på at der er nogen der vil tage sig godt af den selvom der garanteret findes masser af reelle mennesker derude.. Håber virkelig at hesten dukker op igen.. Sikke en måde at finde ud af at den hest man troede gik hos den person som lovede at passe godt på den i virkeligheden kan være hvor som helst.. 
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaaaaa... |
|
|
MaggieMay, jeg ku ikke være mere enig med dig, og jeg er åbenbart ude for en modtager af Ajs der har fået "hukommelsestab" hvad angår det underskrevne dokument. Nu forholder det sig sådan, at jeg har et eksemplar med HENDES underskrift og navn på, men at gå til politiet og rettens vej kan vist ikke betale sig.... Hendes undskyldning er, at hun skal af med alle sine heste og at hun nu kun har 2 ponyer tilbage, men alligevel undrer det mig at hun først i februar 2010 annoncerer efter en brugt sadel at købe - hvis man vil sælge sin hest, hva skal man så med en sadel???? Og Ajs stod på et tidspunkt på Molger rideskole, nu har hun så en fjordhest ved navn Odin stående der... Den fik nok Ajs plads..... Kan oplyse vedr Ajs, at han hedder Ajs Melvad, er sort/ sortbrun og har frysenr DK 32044 og er født d. 9.juni 1993... Han er helt sort uden aftegn, udover nogen pletter m hvide hår på venstre bagben, som stammer fra et spark/sår... Billed af Ajs Melvad ken ses på min præsentation... Jeg håber bestemt at den nye ejer giver sig til kende, så jeg kan få vished om hvor han befinder sig nu eller om han ikke lever mere.... Det skinner nok "lidt" igennem i mit indlæg at jeg føler mig så grusomt taget i r.... , og hun ku jo ha taget kontakt til mig for at høre om jeg evt var int i at få ham tilbage... Mustang ønsker at tage den "privat", men jeg synes ALLE skal have en mulighed for at se hvad der desværre kan ske når man tror man kan stole på folk. Selvom de virker ærlige og oprigtige i deres sag, så kan det stik modsatte sagtens være tilfældet, som det var med "mustang"... Mener offentligheden har krav på at vide hva hun er for en og hva hun gir sig ud for at være, og det er bestemt ikke det samme.... Mvh Hanne der blev r....... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tænker lige |
|
|
om hun ikke har navnet på dem der modtog avs i bytte det må hun da have???? og osse vide hvor han skulle hen af i verden? hun må jo osse vide hvor ponyérne kom fra og der skulle han jo så hen i stedet hvis jeg har forstået det rigtigt? eller er det osse kommet i glemme bogen?????
Hilsen Christina
Dyr har osse rettigheder. En rigtig rytter lytter til sin hest. Behandel andre som du osse gerne selv vil behandles.
www.tlsfoto.mono.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hov hov |
|
|
mente selvfølgelig ajs og ikke avs hi hi 
Hilsen Christina
www.tlsfoto.mono.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeeej.... |
|
|
Det kan hun åbenbart ikke så godt huske, men en veninde vidste måske hvem det var der havde Ajs, for hun havde vist snakket/skrevet lidt med hende den nye ejer herinde???? Men det er kun "vis og måske" indtil videre...Synes det er en rigtig træls og "ulden" sag for hende der modtog Ajs fra mig - han skulle jo have blevet der`som det blev skrevet under på... Hmmmm..... Min datter ( som rider Ajs på billedet på min præs), havde Ajs oprettet på Hestegalleri, og da blev hun kontaktet af mustang, om hun ville slette hans profil, for hun ville gerne oprette ham, og det ku man ikke hvis den VAR oprettet af en anden....????  Fint nok, tænkte min datter, det gør jeg, så hun kan oprette Ajs, det er jo hende der har ham nu.... Det skete så bare aldrig, og det undrer jeg mig da også lidt over..... Måske havde hun ham ike mere????- måske var hun igang med et salg????- ja, jeg ved det ikke...??? Jeg må jo lade tvivlen komme mustang til gode....  Mustang sagde også til mig og min mand, at vi bare kunne komme og besøge Ajs og se at han havde det godt, og vi kunne bare komme uanmeldt.....Hva ville hun have gjort HVIS vi pludselig havde stået ude foran hendes dør og sagt : "Vi kom lige forbi, og så ville vi lige hilse på Ajs..... Neeej.... Det her, det er en virkelig kedelig sag for mustang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er sgu trist !!! |
|
|
Hanne: Kan godt forstå du er skuffet, sur, bitter og sikkert meget mere !!. For de løfter/aftaler der bliver lavet ved formidling af heste, uanset om det er køb/salg/overdragelse, er jo ikke indgået for at gøre det surt for hverken køber eller sælger, men fordi man ELSKER den hest, man af diverse grunde nu må gå af med, og gerne vil sikre at den får det godt !!. Jeg gav selv en traver væk (Cyrano). HELDIGVIS fandt jeg er ærlig og reel pige på Fyn, at give ham til. Det ENESTE jeg ønskede var at hun periodisk holdt mig informeret om hvordan det gik ham, og at jeg skulle have mulighed for at få ham tilbage, hvis hun ikke kunne beholde ham. Der kom så er tidspunkt hvor hun ikke kunne have ham mere (det var der en reel og privat grund til, som jeg ikke skal udlevere her), men så ringede hun og spurgte om jeg ville have ham tilbage (SUPER).....desværre kunne jeg ikke tage ham tilbage, men jeg fik så navnet på den person hun solgte til, og den dag i dag, ved jeg hvor Cyrano er, og nuværende ejer har tilbudt at jeg kunne besøge ham når som helst jeg ville Ville VIRKELIG ønske at Mustang også havde været så reel overfor dig, men som du selv er inde på, der findes mennesker som absolut ingen skrupler har !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hende svindleren? |
|
|
Det skulle vel ikke være selv samme dame som gennem år og dage har svindlet med heste i det område? Der er en del sager om hende her på HN? Blot en tanke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeeeej... |
|
|
det tror jeg ikke, for hvis du slår op under hendes brugernavn, så kommer der ikke noget "svineri" eller andet uhæderligt op... Så ligefrem svindler????- det tror jeg ikke hun er.. Hende du tænker på har drevet hestehandel i stor stil eller... det er måske ikke det du tænker på..??? Blir lidt i tvivl med dit indlæg... Kan du evt prøve at uddybe det lidt, for jeg tror ikke jeg er helt med  Mvh Hanne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeeej |
|
|
Kan man intet stille op med det papir?
//Hatter. >o< Hellere såres af sandheden end glædes af løgnen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er så lige det... |
|
|
jeg kan jo sagtens vifte hende om ørerne med det`stykke papir som jeg har hvor hendes navn og adresse stor, skrevet af hende selv, men det hjælper jo ikke når hun allerede HAR solgt/givet/byttet Ajs væk. Hun kunne heller ikke huske noget om "noget papir vi skrev under på hver især" og hun kan jo heller ikke huske ret meget omkring den nye ejer mht navn ( udover at hun "vist eller muligvis" hedder jette), eller landsdel, by eller lign????  Det er godtnok sært synes jeg - men jeg ønsker selvfølgelig også at sikre mig at han har det godt, nu han alligevel ikke er det sted han BURDE være...... Hvis nogen har oplysninger om Ajs, så må de også skrive en besked til mig, eller her i tråden. Det bestemmer man selv...  Mvh Hanne der stadig føler sig taget i r.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hanne. |
|
|
Jeg kiggede bare på hendes præsentation og kunne se hun kom fra samme område som hende den anden. Der er ikke så meget at uddybe. Jeg håber du finder din hest i god behold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej igen |
|
|
jeg har begået en fejl med svindler nej jeg er ikke den omtalte svindler som er skrevet om her inde men en der har begået en fejl og har sagt mange gang undskyld selv om jeg ved det ikke er nok men min undskyld har jeg givet og er meget ked af det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
micki |
| Dato:  |
08-03-2010 20:43 |
|
jeg har prøvet at søge på navnet, men intet resultat- desværre- det væreste er jo ikke at blive svigtet af en man stolede på, men uvisheden om ens hests skæbne, det må jo til syvende og sidst være hesten det drejer sig om.. altså mustang-- mon du kan huske om du oplyste et andet navn på hesten til den nye ejer. er ejeren fra sjælland, fyn . jylland eller bornholm- simple spørgsmål, som burde være til at grave frem fra huskeren, medmindre selvfølgelig du lider af en frygtelig sygdom, der har gjort noget ved din hukommelse-- husk det eneste hanne vil, er at høre til, hendes gamle hest, hun gav væk af kærlighed..
hilsen winni ja det er så mig, med det tossede muldyr. 2 danske varmblodsheste, en lille mini gris, og en shar pei og en gravhund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er egentlig det |
|
|
som sagen drejer sig om- at finde ud af HVOR Ajs så er nu, når han ikke er i omegnen af Horsens som han BURDE være...Men håber at mustang kan kaste lys over sagen, da hendes veninde, som vist skulle have skrevet med den nye ejer herinde over, kommer hjem fra ferie på torsdag i denne uge.. Så nu venter jeg bare på nyt om Ajs så hurtigt som overhovedet muligt.... Bare veninden kan huske hvem den nye ejer er.... Jeg ved heller ikke hvor længe siden at mustang solgte/byttede/gav Ajs væk, for hvis det er et godt stykke tid siden, ja så kan han jo desværre være solgt videre og blive endnu sværere at finde, især når hun har så "hullet" en hukommelse ....... Det kan jeg da næsten ikke holde ud at tænke på.... , men hun må jo gøre ALT , og mere til, for at finde ud af hvor han er nu - ja, hun kan egentlig ikke være andet bekendt... Mvh Hanne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mustang |
|
|
det kan godt være du ikke er DEN svindler, det troede jeg nu heller ikke, men du har bortgivet/solgt en hest du som du havde skrevet under på at du ville beholde resten af dens liv - hvis ikke det gør dig til en svindler så ved jeg ikke hvad..  Vejen til He.vede er jo som bekendt brolagt med dårlige undskyldninger så medmindre de skaffer Ajs tilbage så er de jo som sådan værdiløse.. Beklager men jeg kan altså ikke have noget til overs for folk der begår sådanne, ikke fejl, men regulære dumheder, det havde været så nemt at kontakte tidligere ejer hvis du ikke kunne have hesten mere.. Krydser virkelig fingre for at han har det godt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Venter på nyt, men... |
|
|
der er stadig intet nyt i sagen om hvor min gamle traver, Ajs Melvad, nu befinder sig..... Det er egentlig temmelig frusterende..... Håber at høre noget snart - bare eet eller andet nyt om ham...  Mvh Hanne, som stadig er ret gal i skralden.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv altså... |
|
|
øv hun må da finde ud af et eller andet det skylder hun dig & ajs.... håber snart på der kommer noget nyt så du kan få svar på hvor din gamle ven han er henne i verden:)
Hilsen Christina
www.tlsfoto.mono.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmmm.. |
|
|
stadig intet nyt eller lyd fra mustang overhovedet. Hun logger ind og svarer ikke på mine private beskeder her på HN . Der er een der har skrevet til mig over PB om nogen knap så rare ting (desværre) fra dengang mustang havde Ajs i sin varetægt, og det gør selvfølgelig også sit til at jeg DESPERAT ønsker at finde ud af hvad der er hændt Ajs . Men mustang er tavs som graven og det hele virker meget fordækt omkring hende, men jeg gir ikke op for jeg VIL finde Ajs. Personen der sendte mig en PB her på HN, vidste ikke hvor Ajs var kommet hen, men mente at han nok havde fået det bedre, for han kunne kun have fået det bedre efter han havde været ved mustang Det gør mig både og samtidig at høre...... Håber stadig at nogen kan give mig nyt i eftersøgningen på Ajs.. Mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har lige læst det hele igennem, og hold kæft hvor er det synd for dig! Håber virkelig du finder din hest igen 
* BS * - Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg håber også rigtig meget |
|
|
og jeg gir ikke op - det er så langt langtfra . Jeg bliver ved med at holde tråden her opdateret indtil Ajs er fundet, og det er jo lidt op til mustang og få sat lidt fart i tingene mht at finde ud af hvem den nye ejer er. Jeg har ikke en "kinamands" chance for at pejle mig ind på hvor han er, da jeg ikke aner om jeg skal lede i nord, syd øst eller vest 
Men "pas på" jeres heste/ponyer derude i det ganske land...Det er langt fra alle man kan stole på ( men det vidste I nu godt, ikke?? ) Mvh Hanne, der STADIG venter på nyt om Ajs 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu vil jeg være med |
|
|
der står intet om i kontragten at jeg ikke måtte sælge/give ajs væk der står ordlydne i kontragten horsens de 2 april 2008 herved overdrages hesten ajs melvad. hesten er frysemærket nr dk 32044 og er født d 9 juni 1993 modtager overtager alle forpliktelser mth til pasning pleje og omsorg for hesten fremover på bedste forsvarlig måde man kan ikke love at beholde en hest for altid der kan komme problemer i familien (sygdom) og jeg har en lille dreng på 3 ar der har en kronisk sygdom so ingen ved hvor føre hend og det er jeg mere optaget af og ja som hanne skriver har jeg ponyer det er mine børns ponyer og dem skal de have lov til at beholde jeg har bare ikke tiden nu og ja jeg skulle have kontagtet hanne men havde ikke hendes nr men jeg har undskyldt mange gange og leder selføldig vidre efter ham og giver hanne besked på email når jeg finder ud af noget og igen undskyld hanne jeg gøre alt hvad jeg kan for at finde ham og kontagter dig ligeså snart jeg finder noget eller ham
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mustang... |
|
|
Du skriver du ikke har tiden nu. Hvorfor F....... har du så lige fået en nordbakke??? Og du skal ikke sige den er til dine børn. Og hvad med den jyde som du byttede Ajs med?? Som du så byttede væk igen????
Lækker 5års dressurvallak efter Come Back II til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaaa... |
|
|
det er jo altsammen meget godt med mustang.... Det seneste nye er at hun føler sig trådt over tæerne i mine indlæg og mener jeg har hængt hende ud offentligt her på HN og at hun nu kontakter sin advokat for at få vished om hun er blevet hængt ud af mig,samt om kontraktens juridiske gyldighed...???? Fint nok - så er det det hun gør.... Og vil hun køre en sag med den smule kød og facts der rent faktisk er, så er det det hun gør. Det kan jeg jo ikke forhindre hende i - det er jo hendes penge hun bruger til en advokat - ikke mine.. Hvis nogen skulle kontakte en advokat - så må det da for hulen da være mig...???? Hvis der er NOGEN som har læst mine indlæg, og mener at man kan spore mustang ud fra hendes præs. herinde, eller at jeg har nævnt hende ved navn, så må de gerne henvende sig.... Ej heller mener jeg at jeg er gået "over stregen" i mine indlæg, idet jeg har på fornemmelsen at moderatorerne herinde er rimelig hårde, og at jeg ville have fået en PB, hvis jeg havde gjort/skrevet noget i strid med loven... eller god etik/moral... Det jeg oplever lige nu vedr mustang er, at hun prøver at "true mig til offentlig tavshed" med en advokat.... Det er da vist ikke så smart, idet det er hende der har dummet sig så gevaldigt fra en start af.... Så skal man ikke true med bål og brand...Især ikke hvis man selv er den der har kvajet sig.... Mvh Hanne, der venter på nyt - igen igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu skriver jeg ordret |
|
|
hvad der står i kontrakten og som mustang har skrevet under på, for det hun har angivet ovenfor som ORDLYDENDE, er IKKE ordlydende...!!! Der står som følger :
Horsens d. 2. august 2008 Herved overdrages hesten Ajs Melvad. Hesten har frysemærke nr DK 32044 og er født d. 9. juni 1993. Modtager overtager alle forpligtelser mht. pasning, pleje og omsorg for hesten fremover på bedste og forsvarligste måde.
Giver/overdrager
Modtager/ny ejer Og så har vi så hver især skrevet der hvor vi nu skulle og fået et eksemplar hver. Mustang havde dog ikke dette dokument længere, så jeg har sendt hende en kopi af min part via mail. Jeg har ikke noget at skjule, så det gjorde jeg da gerne, så hendes hukommelse kunne blive frisket op mht hvad det var hun havde skrevet under på dengang i august 2008.... Men igen, det der står skrevet kan sikkert tydes som man vil- alt efter hvem der læser det...??? Men nu venter jeg så svar fra hende eller hendes advokat om jeg vil blive sagsøgt eller lign for mine udtalelser i denne tråd. Hmmmmm...??? Hvis der er nogen herinde som er indenfor det juridiske område, så hører jeg da rigtig gerne fra dem mht hvordan jeg vil stå i en evt retsag og om der via ovenstående er belæg for at jeg skulle kunne sagsøges..??? Mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej igen |
|
|
jeg har ikke byttet ajs for nogen jyde ja jeg havde en jyde men den er byttet for en fjorhest jo den er til mine børn de skal bruge den her hjemme i sommer. ajs er ikke byttet for nogen jyde har byttet et hingste føl for jyden i sin tid så kom igen
det er ikke meningen at truge dig hanne jeg vil bare havde en advokat til at se på om han synes der står i kontragten at jeg har skrevet under på at han ikke måtte komme vidre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej da... |
|
|
bål og brand og privat sagsanlæg - ejjj, det har da ikke noget med at true at gøre???? Altså for at slå fast med syvtommer søm, så har jeg ikke overtrådt lovgivningen på nogen måde overfor dig med det jeg har skrevet.... Og hvis du kan få en advokat til at lave en sag ud af ovenstående tråd, ja så er det fordi advokaten ikke har andet at lave...??? Jeg har brugt min ret til at ytre mig offentligt og det har jeg gjort indenfor lovens rammer... Og det vil jeg fortsat gøre, selv om du ønsker debatten/mine indlæg meget, meget privat fremover.... Du kan ikke true mig med advokat til tavshed - den`går ikke, granberg!!!! Undrer mig lidt over at du ikke selv ønsker dit navn nævnt i tråden eller i din bruger - det må der jo være en grund til?? Men jeg vil ikke umælende se til og vende den anden kind til, fordi du vil have din advokat til at se på sagen ang hvad jeg har skrevet her på HN... Jeg HAR allerde skrevet til dig een gang på her på HN, at når Ajs var fundet og jeg havde fået 100% vished for at det var den rigtige ejer af ham nu og fået ro i sjælen, ja så stoppede mine indlæg her på HN.. Ikke før, så det kan da ikke komme bag på dig at jeg blir ved med at holde tråden opdateret..?? Jeg har intet at skjule, men mustang - har du???? Mvh Hanne, som godt vil gi sig til kende her på HN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej igen igen |
|
|
nej ingen ting at skjule men mener dette er en sag mellem os og ikke alle andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jooo, det kan man måske godt sige |
|
|
det er, men jeg synes andre skal lære af det her så de ikke blir r....... selv på et senere tidspunkt.... Hvis jeg kunne forhindre det, så har Ajs efterlysning og mine brugte kræfter på det da ikke været helt forgæves.... Men hov, du skrev til mig på PB 10.04 at du kørte ind til advokaten nu med papirerne incl udskrifter af mine indlæg her fra HN samt kontrakten/dokumentet... Det er da vist gået så stærkt at du knap nok har nået at finde en parkeringsplads på den tid der er gået fra kl. 10.04 til 10.59 (55 min) og dit seneste indlæg her`...????? Ja, jeg undres...?? Stop nu med de historier og kom med nogen facts... Tag nu og tænk seriøst over mindste detalje mht Ajs og hvor han kunne tænkes at befinde sig nu... Tror du kan komme på lidt oplysninger, hvis du virkelig tænker godt efter een gang mere.. Og skulle du ikke til Skejby med din søn idag og muligvis være der noget tid, dvs det var det du skrev til mig ang at der nok gik noget tid før du svarede, da du ikke vidste hvornår han blev udskrevet... Der er godtnok mange "loose ends" i denne sag.....OG det blir da værre og værre...?? Mvh Hanne, som stadig holder en god tone og indenfor lovens rammer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej hej |
|
|
jo jeg har været ved advokat nu har jeg ikke mere end 5 km til ham jo jeg skal til skejby kl 1530 med min søn nu hvor du lægger det ud på nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmmm.. |
|
|
der kan du ikke beskylde mig for noget som helst mht din søn. Jeg har ikke skrevet hvad der var grund til at du skulle til skejby med din søn... Du har selv udleveret din søn med han er syg i dit indlæg her på tråden med et indlæg skrevet 22.03.-10 7.13... Så du har SELV gjort hele offentligheden bekendt med din søns situation i dit indlæg her på HN... Jeg skriver bare at du har gjort mig opmærksom på at du skulle til Skejby( ikke hvor du skulle opholde dig i Skejby) med din søn og derfor ikke ville kunne svare ... oplysninger som DU SELV har givet mig, de er bare ikke opgivet så detaljeret her som i det indlæg du selv har skrevet her i tråden..?? Det handler om at det er ved at være på tide at du viser dig fra din ærlige og oprigtige side og stopper med alle de forklaringer om dit og dat... Arbejd hellere lidt seriøst på sagen med at finde AJS... For det er det denne tråd handler om.. Ikke den ene eller den anden grund eller sygdom, mistede tlf numre, ny pc olign... Husk på, det var dig der sendte en efterlysning af Ajs ud, ikke mig, og så må man jo tage den debat det nu gir....?? Men du vender vel tilbage med et brev eller lign fra din advokat her efter kl. 12 idag som du skrev på PB, og så vil jeg bestemt da forholde mig til det og vurdere udfra det` hvad jeg foretager mig fremover... Mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op... |
|
|
Wow, bitchfight:) I kontrakten (det af den som I har lagt ud her) står der da intet om at hesten aldrig må sælges....? Hvorfor er der så al den ballade? (ok, at have en hest i små 2 år -eller mindre-, er da kort tid, men 'mustang' har vel haft sine grunde) Forstår så ikke hvordan, 'mustang' ikke ved hvor hesten er idag? Fik du ingen oplysninger om køberen? ps. 'mustang', tag dig lige sammen mht. stavning. Det er svært at tage dig seriøst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arrrr... |
|
|
fight og fight, det vil jeg nu ikke kalde det. Det sprog er jeg heller ikke så vild med du bruger i denne tråd... Vi er bare ikke helt enige om hvordan den kontrakt/ dokument skal tolkes, og det er så det`... Men jeg håber at hun kan spore sig ind på hvor Ajs er nu, så jeg kan få vished om han har det godt og blir passet osv som en hest nu skal passes.... Kunne forstå på mustang, at hun nu har gang i seriøst at prøve at finde Ajs igen.. Så det venter jeg lige og ser ad om det ikke ku ske at være tilfældet...Hun skal da bestemt have chancen...... Synes ikke du skal kommentere på mustangs stavning som du gør -det er bestemt ikke god tone at bruge overfor et voksent menneske...Det er ikke fair af dig, synes jeg... Der skulle gerne holdes et ordentlig sprog i denne tråd, selv om vi langt fra er enige... Mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nu har jeg læst indlæggende igennem. Og der står altså ingensteder i den kontrakt at Ajs ikke må sælges videre. At du Hanne så føler dig røvrendt ved jeg ikke helt hvad er over. Men at du er ked af at han er solgt til en uvis fremtid kan jeg sagtens forstå. Men når man sælger en hest så er det at dette kan ske. Jeg leder selv efter min gamle travhest som jeg solgte til nogle mennesker jeg kendte. De har så siden solgt ham videre og nu ved jeg heller ikke hvor han er henne, men det kan jeg da ikke være sur over, jeg har jo solgt ham til nogle mennesker som jeg viste ville behandle ham godt. At de så efter nogle år vælger at sælge ham videre kan jeg jo ikke blande mig i. De har passet ham efter alle kunstens regler i de år de havde ham og jeg må tro på at de har solgt ham til en ny ejer som de fandt god. Men Hanne jeg synes faktisk at dine indlæg herinde virker ondskabsfulde og personlige i mod Mustang, end det entlig er pga. at hesten er væk. Jeg synes du hænger hende ud og bruger fx hendes søn til at rakke ned på hende med. Helt ærligt... Hvad søren har det med hesten at gøre.?? Mustang svarer dig pænt tilbage og giver kun svar på de ting du beskylder hende for. Jeg synes ihvertfald at det har fået en helt anden drejning end det det burde dreje sig om, nemlig hesten. Mvh. Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej hej |
|
|
juhu vi fik lov til at komme hjem og sove fra suyehuset så er her til i aften tak for svarene. ja jeg er ikke god til at stave men det er der vel nogle der har det sådan arbejder på sagen dr pjuskebusk. ja jeg gør mit til at han bliver fundet og er meget ked af sagen og føler mig lidt hængt ud her for den tid jeg havde ajs passede jeg ham ornligt m.m var glad for ham det kan godt være hanne har fået nogle mails fra en der mener jeg ikke passede ham ornligt men vi ved jpo alle hvordan det er at være på en rideskole hvis man ikke gider snopperne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er så |
|
|
din mening, Christine1981, og jeg kan da også selv godt se at det har fået en hel anden drejning end det oprindelig var ment.. Kort og kontant vil jeg kalde min tone i indlægene, men ikke ondskabsfulde eller personlige, ej heller hænger jeg hende ud ved navns nævnelse (nævner kun brugernavn og der kan intet henvises til hvem hun er privat) og bruger heller ikke hendes søn som middel til "at rakke ned på", det ville være helt forkert.... Den har du bestemt tolket helt,helt forkert... Men igen , alt afhænger af hvem der læser indlægene og hvordan man opfatter det skrevne...Ligesom med "kontrakten"... Men der har været rigtig mange "loose ends" i denne sag + jeg har fået nogle PB om Ajs tilstand imens mustang havde ham, som virkelig har gjort mig betænkelig ved hele denne situation omkring denne sag og Ajs.... Derfor har jeg presset på for at få noget at vide om hvor han kunne tænkes at være nu. Måske derfor har min tone nok lydt lidt vred...?? Og der er forhåbentlig ikke nogen der er så gale på mustang, at de vil skrive så graverende ting ang hestens pleje , som jeg har modtaget besked om på PB... Men det er der jo ikke så meget at gøre ved nu, nu skal han bare findes og så må der blive "lagt låg" på denne triste sag.. Og mustang arbejder på sagen ( er jeg nu sikker på), så det er nok lige på trapperne med en opklaring om hvor Ajs er nu... Mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja..!!! Det lykkes :D |
|
|
Ajs er nu fundet i god behold . Så det er rigtig godt nyt.... Det er rart at få vished og det har jeg fået nu.. Men man skal ikke give op, men blive ved for det kan godt lykkes  Der kommer ikke flere indlæg fra min side i denne tråd, da det den jo egentlig handlede om, hesten Ajs, jo er opsporet og fundet...Så der er ikke nogen grund til at holde denne tråd "i live" fremover.. Mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ajs.... |
| Forfatter:  |
frederik 2 |
| Dato:  |
23-03-2010 12:41 |
|
hejsa det var godt at læse at han er fundet i god behold  får du ham hjem eller bliver han hvor han er ?? mvh sanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeej, han bliver hvor han er |
|
|
da kontrakten åbenbart ikke er det papir værd den er skrevet på . Men det er heller ikke det væsentlige - det er, at Ajs har det godt og jeg har sms´et med den nye ejer, og jeg kan fornemme at hun er glad for ham . Så det er alt hvad jeg kunne ønske i denne sag - at finde Ajs igen og sikre mig at han har det godt  Mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til slut skal lige skrives |
|
|
at det var mustang der til sidst fandt frem til den nye ejers nr... Og så er mustang og jeg blevet enige om at slutte denne tråd, da "missionen" jo er udført...... Mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|