Hej..
Jeg savner min newforest pony hoppe Malou.
Har hørt noget om at hun måske skulle stå på en rideskole nu, men ved det faktisk ikke.
Hun hedder oprindeligt Snowy, men jeg kaldte hende malou fordi jeg synes at det passer bedre når hesten nu er brun.