Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Kender du min pony?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 16:08

For et år siden købte jeg en pony. Det eneste jeg ved om hende er at hun heder Berta, og er et sted mellom 7-10 år. Tror jeg. Hun blev købt på et hestemarked for ca 3 år siden. Hun er lille, ca 110 cm, leverbrun med et tynt hvidt bles. Ingen andre hvide merker. Hun er sød og rolig, synes godt om at bestemme over de andre heste. Dersom du ved noget om hende, vil jeg meget gerne høre om det.

0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke noget...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 17:54

om din pony.

Men du kan da godt nok ikke tillade dig at ride rundt på den. Find en lille pony rytter i stedet!!!

- Sussie Lund :-)

S H A M A R ! ♥

0
0
Svar på denne tråd

ja, den er du....
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 11:38

Ja, det må du altså undskylde men hvorfor har du købt en så lille pony ? Du er da alt for lang til den !

0
0
Svar på denne tråd

kender hende ikke
Forfatter: 
Dato:  08-12-2009 11:40

men giver de andre ret i, at det godt nok lidt synd du rider rundt på hende!!!

Mor til skønne maddie 24/5-08

Sommergræs tilbydes amager

0
0
Svar på denne tråd

ka i helvete?
Forfatter: 
Dato:  11-12-2009 23:27

eg gir vel blanke faen i ka dere mener eg kan og ikke kan. det har dere absolutt ingenting med. en ponni på den størrelsen kan bære et voksent menneske på opp til 80kg. eg veier ikke 60 engang. så la være å stikk nesen deres i saker dere ikke skal bry dere om! det eg spør etter er om noen kjenner ponnien. kjenner du den ikke, så hold kjeft!

0
0
Svar på denne tråd

Brandal ♥Berta♥
Forfatter: 
Dato:  12-12-2009 08:51

Sikke dog et nydeligt sprog du ligger for dagen.

Hvad angår vægt/pony det kan jo altid diskuteres. (Vi har en halv dartmoor/128cm , der ville jeg ikke sætte mig op med mine 55kg)

Glæd du dig bare over, at din tråd bliver rykket op når nogen svarer.

Måske hvis du fortalte hvilket marked og af hvem (hestehandler-person Kvinde/mand) tidliger ejer havde købt fra, så kom du det lidt nærmere.

Håber du finder frem til noget, det er altid spændende. Fandt vores pintos fortid her.

Held og lykke med det.

0
0
Svar på denne tråd

oxalia
Forfatter: 
Dato:  12-12-2009 14:44

jeg ønsker bare at folk ikke lægger sig opp i hva jeg gør med min pony. og jeg kører mer en jeg rider. jeg kunne heller ikke tenke mig at sette et barn til at tilride en pony. nå som hun er ferdig tilredet, kører jeg mest, mens børn rider på hende. så akkuart det der gider jeg bare ikke høre om.

Når det kommer til det andre, så ved jeg faktisk ikke. jeg har aldri møt tidligere ejer, ej heller aldri talt med dem. ponyen var på stald hos dem jeg tidligere arbejdet for, og de fik avtalen igennem.

det jeg ved er at når jeg begynte at arbeide der i juli 2008 så havde hun ponyen vært der i over to år. hun blev visstnok solgt av en mann og de fikk at vide hun var to år gammel, mens hun faktisk var rundt 6 år gammel.

jeg ved det ikke er mye, men det er det eneste jeg ved om hende, og tidligere ejere får jeg ikke fatt på.

0
0
Svar på denne tråd

Brandal ♥Berta♥
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 19:30

Du burde under ingen omstændigheder ride på den pony.

Jeg håber sørme at det billed er en undtagelse, ingen pony dør af det, men det bør godt nok ikke være hverdag!

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

Når man elsker
Forfatter: 
Dato:  26-01-2010 11:06

heste så reagerer man når man ser noget man ikke synes er i orden - og heldigvis for det da..

Hvis du ikke ville have de kommentarer skulle du måske lade være med at sætte det sidste billede på.. Jeg synes bestemt ikke det er i orden at du rider på den - overhovedet..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  26-01-2010 16:38

jeg ved ikk noget om din pony

men syntes ikke at det er iorden at du rider på den..

det kan godt være at den kan bære mere men når man er så stor rider man ikke på så lille en pony...

Nathali og Girl<3

hestetrailer sælges med plads til 2 heste

totalt nyrenoveret nu kun 20.000kr

billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 16:33

kender heller ikke ponyen ...

Men jeg kan altså heller ikke blive forarget over at en person af den størrelse sætter sig op på en stærk pony ... ser det måske ud som om den bliver redet hårdt? I grime og træktov?

Der bliver jo også skrevet at den køres mere end den rides, ja, jeg forstår altså ikke, at folk altid skal hyle op om det mindste ...

Jeg har da også redet på min datters 3'er ponyer, hvis der var nogle øvelser hun havde svært ved at lære dem, det undrer mig ikke, at der findes så mange uridelige 3'ere, hvis man udelukkende lader børn uddanne dem. 15 min. ridning kan en pony sagtens klare med en voksen ...

Nå, det er så bare min holdning og jo slet ikke det tråden handlede om :)

"The older I get, the surer I am that I'm not running the show."
- Leonard Cohen
0
0
Svar på denne tråd

nej nej nej
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 09:51

I er da nogle ....... herinde !?

HVOR står der hun rider den?

- I ser 1 billede med en person der sidder på en pony og straks smider i rundt med beskyldninger..

SKAM JER!

Lacugo's Lady Sazet

Min hest

Part til Lady søges i Struer!

!!!!!!!!!
!!!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 19:18

Hun spurgte til om i kendte ponyen, ikke om i synes hun var for stor. Okay det er hun men det ser jo mere ud til at være mere undtagelsen end reglen at hun rider den ;)

Mvh.

Charlotte "Holopainen" Berwald <3

!! Nightwish !!

* Blodsøstre * Du findes stadig, må jeg få dig? * Sort Engel * Skabt af Ingenting * Begravelsen * Kom her, jeg er det firkantede mareridt! *

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-02-2010 20:58

Vil da lige informere om at hun jo ligner en Shetlænder, og de er som sagt det stærkeste lille hyp i forhold til sin størrelse.

Ofte ser man Mini'er der gladelig trækker rundt på en vogn med en voksen i?? Der også er større end den der sidder på det overdiskuterede pony.... + vognen...

Seriøst... i lyder værre end et hylekor...

Tag jer sammen... slagter-temaet er gået af mode, hovedet er okay at bruge + det at tænke tanken igennem før man lader sig rive med.

(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Og hvem siger
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 15:30

at det ikke er præcis det der er sket - og at vi var nogle der nåede den konklusion at det IKKE var ok..

Hvis man ønsker garanti for svar på det spørgsmål man stiller og hverken mere eller mindre så er det vist ikke her man skal oprette en tråd..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

har ikk set din pony
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 13:23

Hun har lavet en efterlysning ikk et smne hvor i skal disse at hun er for stor til ponyen så slap dog af man

Har ikk set din pony

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider