Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

KAT FORSVUNDET I DRONNINGMØLLE
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 13:41

Mon nogen ved hvor vores kat Balloo er?

Han forsvandt mandag d 16. november. Hvis der er nogle som bor i området 3120 Dronningmølle, håber vi at I vil kigge efter ham. Se efter i udhuse og lign om han evt er lukket inde.

Han er øremærket: ECP 069

Han er en som mjaver meget, så I må gerne kalde på ham.

Han lyder også kaldenavnet Ba-lu-de

Balloo er 1½ år gammel,gråstribet,hvide poter,busket hale og hvid i underste halvdel af hoved op til øjnene, lyserød næse og "eyeliner" omkring øjnene......

Vi savner ham rigtig meget og håber der er nogen som ved hvor han er.

Billed kommer lidt senere. vi skal lige ha fundet af hvordan vi gør.

hilsen fra Balloo´s familie

0
0
Svar på denne tråd

Balloo
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 14:04

Her kom så et billed af balloo.....

Håber det hjælper

0
0
Svar på denne tråd

Balloo
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 06:02

Ja nu er der så gået 3 uger imorgen siden balloo forsvandt. Vi Har efterlyst ham i det lokale supermarked, nabobyernes supermarkeder, Dansk katteregister og hos vores dyrlæge. Desuden har vi delt efterlysninger ud til alles postkasser i vores område nok omkring 300 stk. hvis det kan gøre det. Vi er ved at løbe tør for idéer for hvad vi mere kan gøre. Der har ikke været en eneste henvendelse selvom vi udlover en dusør....

Og midt i det hele så er endnu en af vores katte forsvundet. Hun forsvandt i mandags. 14 dage efter Balloo.... Meget mærkeligt

Ved ikke lige hvad der sker..... .

Får lige sat et billed ind af hende. Ellers er der et på min præsentation, der er hun bare ikke så gammel

Vi krydser alt hvad vi har og vi håber stadig

Mette

0
0
Svar på denne tråd

efterlysninger
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 10:29

Har du prøvet at efterlyse ham på dyrenes beskyttelses hjemmeside ?

Der er også på dansk katteregister OG det danske katteregister.

Evt forhør dig hos falck, hvis de har samlet ham op, død eller levende og måske de ikke har kunne aflæse øremærket ordentligt.

Evt forhør dig hos det nærmeste internat, hvis nogen har fundet ham og ikke vidste hvor han skulle indleveres.

Der er nok noget vejvæsen i nærheden af hvor du bor, prøv at kontakte dem og hør hvad de gør med en kat de finder i rabbatter osv.

Tjek op på om dit øremærke på katten er registreret, sommetider hører jeg om katte hvor man kan se øremærket, men katten ikke er registreret mere..

Held og lykke med at finde ham...

Broget ponyhingsteplag & føl sælges.

Helbrødre, forventet stang 110 cm.

Se mine anooncer på DBA:

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=63186621

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=62298059

0
0
Svar på denne tråd

Forsvunden kat
Forfatter: 
Dato:  08-12-2009 12:04

Hej. Hvor bor du i Dronningmølle? Kender andre der har mistet katte i Dr. Mølle, så jeg har en mistanke om, hvem det kunne være, der har "lånt" den.

Hilsen Roundpen

Slottet
0
0
Svar på denne tråd

tak....
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 07:44

Tak for jeres svar.

Jeg har efterlyst Balloo i Dansk katteregister. Hans øremærke er rigtig tydeligt. Det belv lavet i marts. Igår var det 4 uger siden han forsvandt. Har travet rundt i time vis og kaldt og kaldt.

Chiqita( Tut-pige) forsvandt for 2 uger siden. Begge på mandage. Hun kunne dog godt finde på at tage på tur i dage af gangen. Men ikke så længe som nu og slet ikke om vinteren. Så nu bliver hun også efterlyst overalt.... Hendes øremærke kan man godt tyde.

Balloo er 100 procent registreret. Vil lige få bekræftet at Tut-pigen også er det.

Jeg har helt glemt falck. God idé.

Roundpen: Vil lige skrive en PB til dig

Starbits: Skal ha lavet efterlysninger på diverse hjemmesider idag. Tak for dine idéer. Vil ringe rundt idag til internat og kommunen osv....

Tusind tak fordi i har svaret.

Fortsat god dag

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider