Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Chevalles fortid søges!
Forfatter: 
Dato:  20-11-2009 22:08

hej er der nogle som kender klakkebjergs la chevalle s fortid?

det jeg ved om hende

hun er født på klakkebjergs fritidcenter

hendes mor døde under hendes fødsels. hun var en halv fjordhest og halv newforrest. hun fik en plejemor som hed nelly. hendes far var en rød ox araber og det kan godt mærkes på hende nogle gange.

hvis du har klappet hende,ejet hende eller set hende så skriv gerne!.

tak for hvis du vil svare

p.s. der komme billeder af hende under mine billeder

ELSKER CHEVALLE MIN DEJLIGE PONY VIL ALDRIG MISTE DIG! <3

0
0
Svar på denne tråd

:)????????
Forfatter: 
Dato:  09-12-2009 22:51

Købte du hende af en pige der hedder Laura i Virum?????¨

For så har jeg muligvis haft part på hende:)

0
0
Svar på denne tråd

ja det kan du godt ha haft
Forfatter: 
Dato:  06-06-2010 21:23

en som hedder pernille købte valle af laura. og pernille solgte hende i en som hedder celine og celine solgte hende til mig. ;).

så det kan godt passe at du har haft part på hende

0
0
Svar på denne tråd

Cheval
Forfatter: 
Dato:  08-06-2010 19:39

Hej Camilla.

Det er min veninde som har ejet La Cheval, dengang hun kom til verden på Klakkebjerg. La Cheval har jeg kendt i rigtig mange år, og Nellie var min Pony, som var hendes Plejemor. Men kan sagtens sætte dig i kontakt med Katrine som er hende som har haft hende fra fødsel og vist nok frem til hun var 6 år, hvor hun blev solgt.

Hun er en skøn pony.

mvh Camilla

Bedækning tilbydes med både kåret dartmoor hingst (matrialeprøve vinder 2007) og kåret cremello hingst (DPA).

0
0
Svar på denne tråd

hej :D
Forfatter: 
Dato:  14-06-2010 21:54

hej camilla.

sjovt nok var katrine (tror jeg det var) og hendes veninde til stævne på stevensbogård her den 5 med et barnebarn. og der fandt hun valle (som hun bliver kaldt i dag) ind i boksen. men desværre var jeg taget til fødselsdag så så dem ikke selv. men de har fået mit telefonnummer og de ville vist samle billeder og video ind så jeg kunne se det . håber snart jeg kommer til at se det.

men var nillie valles pleje mor? fortæl gerne da jeg er meget intraseret i det. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider