Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

HJÆLP MIG ANG PALOMNO VALLAKKEN HER
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 22:43

Nogle der ved noget om ham her...

hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp

jeg har lånt ham af en pige fra sjælland...

han hedder Gold Star sku stamme fra holland, 5år passet med smed og vacc (fik jeg a vide)

hentede ham den 9 august..Prøvede ham her 1 gang før jeg hentede ham. uden problemer (red max et kvarter seriøst, da det forgik på meget ujævn græsmark)

han gik på fold den første uge og da jeg red ham første gang hjemme lavede han små hop og bukkede flere gange så gik der 2 dage med horsmanship så prøvede jeg igen og han hoppede stadig, vi skiftede sadel og 3. gang gik han pænere men lavede nu stadig de små hop som om han vil bukke.

Idag lavede vi så en "hjemme" bøjprøve hvor han var halt..

Har selvfølgelig skrevet med pigen hver dag for a fortælle hvad der sker og det eneste jeg får tilbage er det er min skyld han bukker og har fået ond i ryg (mente det nok var ryggen, da han veg væk når man ville ligge sadlen på, og bukker)

det skulle så være min skyld da han ALDRIG har gjort det ved dem...

men sad så og kiggede på nettet, hvor hun har sat opslag om ham op og der står alle steder han er fra 2005 (forstår jeg ikke da han så kun sku være 4) hun har haft ham i 2 år hvor hun har redet..

hun kan ikke huske hva plejeforældrene hedder til efternavn som hun sku have fået hesten a.. og så spurgte jeg om han blev besigtiget da hun købte ham, og det var han hun ved bare ikke a hvem og hun har købt ham på fyn men kan ikke huske hvad stedet hedder... og han skulle have været mishandlet da hun havde ham opstaldet et sted i køge...

men ved ikke hvad jeg skal tro og tænke nogle der kan hjælpe mig??

Palomino er bedst- i livet som hest.

www.123hjemmeside.dk/stald-flaarup

mm. forskøn dit hjem & andet spændene

0
0
Svar på denne tråd

alle må skrive
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 22:59

skriv meget gerne hva i tænker.... er total magtesløs sys jeg

0
0
Svar på denne tråd

ham her
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 23:01

0
0
Svar på denne tråd

om mig
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 23:04

er 21 år har redet La og spruget 1m til stævner

tilredet heste og har redet konkurencer i mange år

så er ikke uerfaren eller nybegynder

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  25-08-2009 15:10

Jeg aner ikke noget om fortiden på din lånehest.

men jeg vil lige sige at jeg syntes det er dybt uansvarligt selv at begynde at lave bøjeprøver osv. Du kan skade mere end du gavner. Og hvorfor har du ikke haft en dyrlæge ude at tjekke ham hvis du mener han har ondt i ryggen og dårlige ben?

Send ham hjem igen og find en anden hest at låne!

Mvh

mette

Nordsvensk brukshest sælges - 1 års vallak - se mere på min hjemmeside

www.kokhus.dk

0
0
Svar på denne tråd

send ham
Forfatter: 
Dato:  25-08-2009 17:16

Send ham hjem.

Du og udlåner har ikke lige den bedste kommunikation og det er simpelthen vigtigt for at et udlån skal fungere.

Jeg udlåner selv en hest til en pige, som nu snart har haft ham i 2 år. Vores aftale er, at hun betaler opstaldning og ½ smed. Jeg betaler ½ smed og alt dyrlæge. Jeg ville ikke bryde mig om at hendes økonomi skulle afgøre om min hest skal behandles eller ej - og hun skulle iøvrigt heller ikke bryde sig om selv at "lege dyrlæge" på ham.

Hvis du er en habil rytter, må der være andre heste at låne.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)

Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider