Nogle der ved noget om ham her...
hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp
jeg har lånt ham af en pige fra sjælland...
han hedder Gold Star sku stamme fra holland, 5år passet med smed og vacc (fik jeg a vide)
hentede ham den 9 august..Prøvede ham her 1 gang før jeg hentede ham. uden problemer (red max et kvarter seriøst, da det forgik på meget ujævn græsmark)
han gik på fold den første uge og da jeg red ham første gang hjemme lavede han små hop og bukkede flere gange så gik der 2 dage med horsmanship så prøvede jeg igen og han hoppede stadig, vi skiftede sadel og 3. gang gik han pænere men lavede nu stadig de små hop som om han vil bukke.
Idag lavede vi så en "hjemme" bøjprøve hvor han var halt..
Har selvfølgelig skrevet med pigen hver dag for a fortælle hvad der sker og det eneste jeg får tilbage er det er min skyld han bukker og har fået ond i ryg (mente det nok var ryggen, da han veg væk når man ville ligge sadlen på, og bukker)
det skulle så være min skyld da han ALDRIG har gjort det ved dem...
men sad så og kiggede på nettet, hvor hun har sat opslag om ham op og der står alle steder han er fra 2005 (forstår jeg ikke da han så kun sku være 4) hun har haft ham i 2 år hvor hun har redet..
hun kan ikke huske hva plejeforældrene hedder til efternavn som hun sku have fået hesten a.. og så spurgte jeg om han blev besigtiget da hun købte ham, og det var han hun ved bare ikke a hvem og hun har købt ham på fyn men kan ikke huske hvad stedet hedder... og han skulle have været mishandlet da hun havde ham opstaldet et sted i køge...
men ved ikke hvad jeg skal tro og tænke nogle der kan hjælpe mig??