|
|
| Mahogany (DV-vallak) e. Racing Ace XX |
| Forfatter:  |
Capellmann |
| Dato:  |
03-02-2004 19:28 |
|
Leder efter Mahogany!
Kender du noget til hvor Mahogany e. Racing Ace XX og Goldfinger er henne nu eller har du hørt om han er kommet til udlandet, så hører jeg gerne fra dig.
Mahogany vil i år være 14 år. Han er mørkebrun med aftegn i hovedet og på tre ben. Stg. 167 cm og krybbebider.
Jeg byttede ham hos Carsten Ganderup for 2-2½ år siden, og hørte noget om at han muligvis skulle være kommet til Sverige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet