Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Muchi sort kat fra internat i hillerød.
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 15:11

D. 17 november 2003 afleverede vi vores elskede unge kat, Muchi, til et kattehjem i Hillerød. Lidt afsides, på en gård.

Han var vores daværende ét og alt, men måtte af gode grunde af med ham.

Han var omkring 1½ år på dét tidspunkt. Helt sort, et fåtal af hvide hår på brystet.

Han var meget kælen og elskede at spise ting som chips, vingummier eller hvad han nu kunne stjæle rundt omkring.

Da vi afleverede ham fulgte der bl.a. et blåt halsbånd med ham, der var klokke i så vidt jeg husker.

Jeg ringede ofte og forhørte mig om han havde fået nyt hjem, og i starten af december var der gevinst - Han havde fået et hjem i Roskilde/omegn.

Jeg havde tilføjet at ny ejer meget gerne måtte kontakte os, såfrem de ønskede men det er desværre ikke sket.

Jeg har prøvet at efterlyse Muchi mange gange uden held, prøver nu igen.

Jeg vil bare så gerne høre til ham. Lever han stadig? Hvis ikke, så er enhver anden form for info hjertens velkommen.

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk
Fotoalbum opdateret

0
0
Svar på denne tråd

eftysning af kat
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 17:08

Hejsa Bonnie

Hvis "din" kat er øremærket, og du selvfølgelig kan huske det, så kan du gå ind på dansk katteregister og søge efter hvem der ejer ham nu.

Det er ikke sikkert at ny ejer ønsker at kontaktes selvfølgelig. Da jeg arbejdede på inges kattehjem, oplyste vi aldrig hvor folks katte kom hen, det er hele politikken i at dyret får nyt hjem.. som andre sørger for, ellers må man selv finde hjem til dem.

Men vi oplyste som sagt aldrig hvor kattene kom hen, andet end evt. by og ja omgivelser, f.eks om den bor i lejlighed, hus eller om den var kommet ud til anden kat eller børn, intet andet.Af hensyn til de nye ejere, da der kan ske frygtelige diskutioner mellem gammel og ny ejer osv.

F.eks hvis gammel ejer fortryder, eller gammel ejer ikke syntes de passer katten som de gjorde osv.

og for den sags skyld også beskyttelse af gammel ejer, hvis nu det skulle vise sig at de har tilbage holdt oplysninger om sygdom osv.

Så alle er annonyme overfor hinanden, undtaget kattehjemmet naturligvis.

Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 19:20

Tina - Tak for dit svar. Desværre har jeg ikke hans numre, så det er nok udelukket. :( Forstår dog godt at alle er anonyme, tænk hvis man virkelig ikke kunne stå ved din beslutning. :(

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk
Fotoalbum opdateret

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider