Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Rød vallak 17 år Prins Valiant
Forfatter: 
Dato:  26-03-2009 20:15

For omkring 3 år siden solgte jeg min røde pony vallak Prins Valiant.

Han er omkring 138cm, 17år, rød med lys man, hale og har en uregelmæssig blis med en sjov halvmåne-facon i panden og en sok på venstre bagben.

Jeg solgte ham til en pige (Mette) på sydfyn, men for omkring et år siden soglte de ham videre. Det eneste information jeg har fået fra dem er at han står omkring Esbjerg nu, men har siden ikke kunnet få fat på dem, selvom jeg har forsøgt at kontakte dem flere gange.

Jeg havde ham i knap 7år, han var min bedste ven :b og jeg savner ham utroligt meget.

Håber nogen kan hjælpe.

Der er et billede af ham i min præsentation.

"Noget meget smart, klogt, filosofisk eller yderst morsomt"
0
0
Svar på denne tråd

Prins...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2013 13:46

Jeg ved du har fundet ham og han står hos mig. Patricia har ham stadigvæk og han har det godt :o)

Ved du hvilket årstal han er fra og har han papirer?

White Talisman hoppe udlånes til avl !

Ledige bokse ved Lystrup skov !

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-03-2013 14:10

Hej igen :)

Det her er en gammel tråd, men man kan jo som bekendt ikke slette herinde..

Jeg har snakket med Patricia vedrørende hans fødselsår og race - hvorfor spørger du?

0
0
Svar på denne tråd

Herkules
Forfatter: 
Dato:  09-03-2013 14:13

Det er kun fordi jeg snakkede med hendes far om hans afstamning, alder osv. Så fortalte han at han havde heddet prins Valiant før og at de ikke havde fået hans papirer med. Jeg skulle så tjekke Hestedata om jeg kunne finde ham oa´sv...og så faldt jeg over denne tråd :o)

White Talisman hoppe udlånes til avl !

Ledige bokse ved Lystrup skov !

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 01:50

Jeg har ejet Prins i 7 år, og er nok den, der har mest kendskab til ham. Jeg selv købte ham da han var 7 år. Han er født i 1992 og er IKKE ren haflinger. Alt dette har jeg før talt med både patricia og hende far om, da jeg fandt ham på HG.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider