Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Lucia-Rød hest, 3 sokker, Fyn
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 18:20

Kender du Lucia?

Jeg købte hende hestehandler Kurt Simonsen ved Blommeslyst i 2006.

Han ville ikke oplyse noget som helst om hende, andet end hun kom fra Fyn. Hun stod til salg sammen med sin mor, som jeg ikke nåede at se, da hun var solgt da jeg kom.

Lucia (som idag hedder Liva) Er utrolig tillidsfuld. Hun var ikke tilredet da jeg købte hende, men meget trænet fra jorden. Ingen tvivl om, at hun har haft det godt der hvor hun kommer fra.

Lucia bliver 7 år her i 2009, kender ikke til fødselsdag. Hun er rød med stor blis, to høje bagsokker samt en lavere sok på det ene forben. Hun er ca. 158cm.

Hvis der er en venlig sjæl der vil lægge billeder ind af hende fra min præs. ville det være skønt, for det har jeg da vist ikke lige styr på

Håber der er nogen der genkender denne hest.

Med venlige hilsner fra Marie & Liva/Lucia

0
0
Svar på denne tråd

Lucia-Rød hest, 3 sokker
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 18:23

0
0
Svar på denne tråd

Leter efter vår hoppes avkom
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 21:15

Hejhej.

efterlyser fortiden til min kusines hoppe (som i Norge) heter Silja. Og hennes Danske avkom. Hun ble tilkjørt oss i norge i 2004, kan det være at Liva/Lucia er vår Silja?

Ligger billeder av henne i efterlysningene: Silja rød hoppe f. ca 94, og: hjelp! noen som vet hvor dette billedet ble tatt?

for øyeblikket ligger de øverst på listen, men om du ikke skulle finne de, legger jeg gjerne ut her.

Mvh Cy.

-Cyanide

<3 Silja<3, My Shining Star, My Love, my grief, my life,My All. Much Brighter Than The Sun You're Shining..

Crushed to fragments

still falling

washed away the world

instantly

On the other side, it's Cyanid ...

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmm....
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 10:03

Hvor høj er Silja og hvilke aftegn har hun?

Fik at vide ved hestehandleren, at Lucia/Liva lignede sin mor meget

0
0
Svar på denne tråd

mer info + en liten rettelse..
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 21:40

hej igjen.

Mente å skrive at Silja(skiftet navn, vet ikke hva hun opprinnelig het) kanskje kunne være din hest mor. :)

her er billeder av henne, hun er 158cm høy.

hun ble solgt til Palle Iversen noen måneder før han solgte henne videre til min kusine i 2004. ellers vet jeg ikke noe om historien hennes dessverre.

Mvh Cy

-Cyanide

<3 Silja<3, My Shining Star, My Love, my grief, my life,My All. Much Brighter Than The Sun You're Shining..

Crushed to fragments

still falling

washed away the world

instantly

On the other side, it's Cyanid ...

0
0
Svar på denne tråd

Tror ikke....
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 13:06

At de hahar noget med hinanden at gøre. Desværre!

Liva og hendes mor blev solgt i 2006 og i fik jeres Silja i 2004, så det passer ikke helt sammen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider