Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Hest fra Alstrup ved Hvalpsund
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 19:05

Har en hoppe på 10 år (1999). Hun er umiddelbart oldenborger, men uden papirer. Jeg har haft kontakt med div. ejere, men desværre ikke avleren. Hende der købte hoppen Shannon fra avler husker intet navn, men gav mig en vej og by i Jylland, dette er: Anneksvej i Alstrup ved Hvalpsund. Hun mente damen stadigvæk boede der, men var ikke sikker (Der er dog stadigvæk heste på ejendommen). Nogle der muligvis kender en, som har avlet eller avler evt. bare på hobbyplan på denne vej??

Et billede af hoppen (Sort, lidt hvidt på mulen og ved h. bagben):

Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd

alstrup
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 22:10

Jeg har tidligere redet en hest i alstrup, kan du komme emd flere detaljer om ejendommen?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 17:07

Nej desværre. Hun fortalte det var en dame, den tidligere ejer mente at damen stadigvæk boede der og at der stadig var heste på ejendommen. Er der mange hestesteder på denne vej?

Hun fortalte at min hest var meget tynd og vist nok fuld af lus..

Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd

alstrup
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 22:26

De fleste der ude har egentlig heste i en elelr anden grad, så det kan være svært at hjælpe ..

0
0
Svar på denne tråd

ring da
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 08:52

Hej Camilla

Jeg tror simpelthen jeg ville ta' TDC 118 online på vejnavnet... og forsøge at ringe til et par stykker på vejen..

Hvis der var en der ringede her og spurgte på hesteejere ville jeg da hjælpe det jeg kunne - Det tror jeg også de vil i Hvalpsund - der forøvrigt ligger under Farsø kommune 9640

Held og lykke

Berit

Rigtige kvinder rider Fjordhest ....

Felix' side på nettet...:

http://www.dk-illusion.dk/Felix/

Fokusér på det du vil,
ikke på det du ikke vil
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider