Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Fjordhestblanding solgt fra Langeland
Forfatter: 
Dato:  31-01-2009 19:24

Er der nogen her, som kan hjælpe mig med, hvor min tidligere pony Pepita befinder sig?

Jeg har haft et indlæg i før men det var ikke så godt skrevet.

Jeg solgte Pepita til en familie på Langeland mod at de ikke solgte hende videre, det gjorde de så og nu prøver jeg ihærdigt at finde ud af, hvor hun er havnet.

Hun har en sok på det ene bagben, er ca. 143 cm. Hun er født d. 25 maj 1989, men er meget frisk.

Hun er en blanding af fjordhest og newforest, men har "fjordehestefarve" bl.a. zebrastriber og ål, hun har en orange/gul farve. hendes man har det med at hænge. og hun er meget gråhåret under pandelokken. Jeg vil forsøge at oploade et billede af hende.

Hun skulle eftersigende være solgt til et sted på fyn.

Hvis der er nogen der har hørt om en fjordhesteblanding fra Langeland så skriv endelig... :)

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

jeg har været
Forfatter: 
Dato:  01-02-2009 03:05

et sted i sommerferien hvor de havde en sådan hest på prøve.... Ved desværre ikke så meget om den, da vi bare besøgte vores gamle pony.... men kan du fortælle hvem eller hvor du solgte den til på langeland så skal jeg fortælle om det er der....

Ejer af: (Tryk)

Islænder: Jarpur fra Damgård

Welsh Sek. F/DSP: Regina SDH 366

Venter føl efter palominoen Klepholms Guldfax

0
0
Svar på denne tråd

hmm...........
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 10:59

kan du fortælle noget om hvor på langeland du solgte den til? og hvornår skulle den være solgt dertil og evt vidre solgt?

Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

Heste klipper søges til at komme og klippe min hest hurtigst muligt selvfølig mod betaling! Står i Øksendrup på fyn. ...

0
0
Svar på denne tråd

langeland
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 13:46

Til sydlangeland jeg kan ikke huske hvornår men engang sidst i 2007. men det er dem fra langeland der solgte den videre til fyn. Dem jeg solgte den til havde den stående et sted der hedder Kågården. Familien hedder Rene til efternavn

Med viden kommer du fra A til B, med fantasi kommer du hele verden rundt

0
0
Svar på denne tråd

hmm......
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 17:03

måske jeg kan hjælpe. min kæreste kender en der hedder kenneth Rene og hans søskende havede heste og har vist nogen endnu.

De bor i Humble eller lige uden for på langeland.

Jeg ved desværre ikke hvor den er nu men fyren kan evt spørge ham kenneth om han ved noget.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

R.I.P Mojoe 16/3-08-6/2-09 Sov sødt min elskede ;-(

0
0
Svar på denne tråd

hmm...........
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 17:10

Min kæreste "kender" den pony du efterlyser, det er den familie der har ejet den og muligvis gør det endnu.

Han vil prøve at høre om de har den endnu og evt hvor den er solgt til.

Pigen der ejede/ejer hende hedder Mille.

Det er en af min fyrs gamle venner.

Skriver så snart jeg ved noget.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

R.I.P Mojoe 16/3-08-6/2-09 Sov sødt min elskede ;-(

0
0
Svar på denne tråd

Ejer langeland
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 14:18

Jeg solgte den til Mille men jeg har fået at vide af de der havde den opstaldet, at de solgte den videre til fyn:/ Men det kan være du ved mere? på forhånd tak for hjælpen ellers:)

Med viden kommer du fra A til B, med fantasi kommer du hele verden rundt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider