Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

hvor er Tornado Bakke??
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 16:57
traver. Vallak fra 1991 mener jeg. Han er brun med skudstjerne, har tre sokker og en indvendig hvid kode på venstre forben. Han er efter Karina Bakke og Ejnar Vogt. Han er frysemærket. Opdrættet af Erik Danielsen i Ringe.
Jeg købte ham af E. Danielsen i 1996 og var pga. flytning nødt til at sælge ham i sommeren 1999. Han blev solgt til Bondebjerggaard Hestepension (Bellinge v. Odense) som solgte ham til en pige fra Nyborg. Han kom til at stå på Juelsberg/borg? Hvor han er nu ved jeg ikke, kun at han på et tidspunkt var til salg sidste år.
Jeg kunne enormt godt tænke mig at vide hvor han er nu, hvordan han har det osv. Jeg vil gerne se ham igen, hvis det er muligt.
Hvis du ved hvor han er eller andet så send mig en mail

Mvh. jannie
Jannie.johansen@privat.dk
0
0
Svar på denne tråd

ja jeg kendte ham..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 19:23
det tror jeg at jeg gør. hvis det ham tornado jeg snakker om, må jeg desværre meddele dig at han lige er død af tarmslyng. hans tidligere ejer kender jeg, og hun var synder knust... :-( mener det var tarmslyng han døde af. :-(
Desværre.

Hvor kendte du ham fra?

Hilsen marlene

Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! :-)

Vinder af krikkepokalen 2003
0
0
Svar på denne tråd

tornado bakke
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 12:53
Tornado Bakke var min hest fra 1996-1999. Jeg købte ham fra avleren da han var fem år. Jeg var nødt til at sælge ham i 1999 om sommeren da jeg skulle flytte fra fyn til sjælland og ikke havde mulighed for at tage ham med. Jeg solgte ham til ejerne af Bondebjerggaard Hestepension i Belling v. Odense som jeg havde arbejdet for. De solgte ham til en pige der hed Linda, da var hun vist 14 år. Hun kom fra Nyborg. Hun skulle have været meget vild med ham. Jeg mener at han var til salg en gang sidste år men jeg ved ikke om han blev solgt. Har du evt. et billed af hesten?? Han var meget køn. Glad for mennesker og altid nem at omgås og var sjældent sur.
0
0
Svar på denne tråd

tornado
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 18:04
Ja det var linda der havde ham, han blev solgt til jylland.

jeg ved desværre ikke meget mere om ham... :-(

Hilsen marlene

Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! :-)

Vinder af krikkepokalen 2003
0
0
Svar på denne tråd

tornado bakke
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 18:52
okay, men er det så ham der er død?
Ellers tak fordi du skrev.
0
0
Svar på denne tråd

Bondebjerggård!!!
Forfatter: 
Dato:  26-07-2004 15:33
Hej!
Snublede lige over Tornado Bakke. Jeg har nemlig selv passet hest derude og kan godt huske Tornado, ved desværre intet om ham.

Du sagde du havde arbejdet der. Efter dig kom der en lidt kraftig pige derud, ved navn Malene. Hun havde en sød og lidt stor jysk hest/haflinger-blanding ved navn MAX!!! Han kunne springe lidt og var rimelig til western. Kendte du Malene??? Jeg leder nemlig med LYS og LYGTE efter Max!!

Udover Max og Tornado stod der nogle andre heste: trold, cinderella, sigga og muligvis dempsey.

MvH Astrid

Håber virkelig du kan hjælpe mig!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider