Du har zoomet ud. Tryk CTRL+0 ("nul") for normal visning.
Log ind / Opret
Nyheder
Marked
Ryttersnak
Viden
Events
Galleri
Fagbog
Lodge
HN afstemning
Rider du i din lokale skov?
Log ind
for at deltage i afstemningen
Tidligere resultater
Ryttersnak
Ryttersnak
/
Efterlysninger
Nyt indlæg
Søg
Mine debatter
Adfærdsregler
Chat (0 online)
Efterlysninger
Tilføj til Mine debatter
Forrige tråd
|
Næste tråd
Sally fra Ansager (Kette) Billede!
Forfatter:
 
Malene Og Acavit
(
Skriv besked
)
Dato:
 
17-01-2004 20:14
Jeg ville mægtig gerne vide hvor Sally, en mørk (ret tyk) oldenborger hoppe er idag.
For godt et år siden red jeg hende hos Kette i Ansager. Jeg fik hende dyrlægeundersøgt og hun havde desværre spat i det ene bagben.
Kette byttede hende væk til en pige som ville bruge hende som skovturshest. I bytte fik han en ung hest - ret flot. Mener den var sort frieser-agtig.
Kender du Sally???
Vrinsk fra Malene
Katte er temmelig sarte skabninger, og de kan rammes af mange forskellige lidelser, men jeg har aldrig hørt om en, der led af søvnløshed
Min hjemmeside
Rideudstyr til salg - bid, pandebånd mm
Synes godt om
0
Synes ikke om
0
Svar på denne tråd
Tilføj til Mine debatter
Forrige tråd
|
Næste tråd
Svar på denne tråd (Kræver login)
Log ind med Peercraft
Opret bruger
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via
Peercraft
)
Vælg bruger type
Vælg
Privat standardbruger
Fuld adgang, herunder oprettelse af annoncer, debatindlæg, billeder/video m.m.
Opgradér gammeldags logind til Peercraft
Indtast email eller brugernavn for din gammeldags bruger:
Find mig
Fora og Emner
|
Museum
|
Vejledning
|
Adfærdsregler
|
Opsætning
|
Kontakt Heste-Nettet