Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Araber blanding fra Mors
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 21:38

I juli 2007 købte jeg en 3års skimlet "araber/new forest" vallak på 144 cm af hestehandler Jens Langballe Thisted. Jens Langballe sagde at han havde haft hesten ca. 1 måned og kastreret den, den gik med en nordbakkeblanding,og han havde byttet sig til begge heste for en oldenborger. Den tidligere ejer som han byttede med skulle hedde Anne Katrine og komme fra Mors. Hesten er mørkskimlet med to sokker i venstre side og en stregblis der bliver bredest på mulen, Han er en meget venlig og frisk pony, og vi er meget glade for ham, det kunne være sjovt at vide mere om ham. Ditte

0
0
Svar på denne tråd

måske.
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 19:08

Har i papire på ham?

Måske er moren Mischa?

Hvis du falder af, så klap dig selv på skulderen og hop op igen (:

M.v.h Mollie

0
0
Svar på denne tråd

svar til Lolleh
Forfatter: 
Dato:  10-12-2008 20:43

Vi har ikke papirer på ham, så hvis de findes har jeg ikke fået dem med,vi ved intet om ham udover det jeg har skrevet ovenfor. vi har billeder af ham men vi kan ikke finde ud af at få dem lagt ind. Jeg kan sende dem til din Email adresse hvis du tror du måske kender ham.

0
0
Svar på denne tråd

yderligere oplysninger
Forfatter: 
Dato:  14-12-2008 18:16

Nu har jeg fundet ud af at han har stået ved en familie der bor på Mors og hedder Benzon. De havde hesten da den var 3 år og hingst, men jeg ved stadig ikke hvor de har den fra.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider