hej jeg leder med lys og lygte efter min gamle ynglings pony, som jeg savner hver sekundt
Navn: på min rideskole hed hun bounty men hendes ejer kalder hvist nok hende lonny.
alder:omkring 13
køn: ja, den smukkeste i verden...hoppe
stg.:ikke sikker men omkring 130 135måske lavere...
farve: rødskimmel med lang man
aftegn:bredblis og fire hvide skokker(ellers tre kan
ik helt huske det)alle hendes hove er hvide.
Kendetegn: hun kunne godt finde på at bide og sparke.
hun havde lært at stejle af sin gamle/nye ejer men bukkede også.
Bounty/lonny blev købt af sin gamle ejer igen. Hun blev hentet tirsdag den 28-01-03.
hvis du tror du har set hende så hver sø at skrive til mig...
MVH den ulykkelige Sofie