Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 lonny/bounty hvor er du??
Forfatter: 
Dato:  12-01-2004 13:49
hej jeg leder med lys og lygte efter min gamle ynglings pony, som jeg savner hver sekundt :{-(

Navn: på min rideskole hed hun bounty men hendes ejer kalder hvist nok hende lonny.

alder:omkring 13

køn: ja, den smukkeste i verden...hoppe

stg.:ikke sikker men omkring 130 135måske lavere...

farve: rødskimmel med lang man

aftegn:bredblis og fire hvide skokker(ellers tre kan
ik helt huske det)alle hendes hove er hvide.

Kendetegn: hun kunne godt finde på at bide og sparke.
hun havde lært at stejle af sin gamle/nye ejer men bukkede også.

Bounty/lonny blev købt af sin gamle ejer igen. Hun blev hentet tirsdag den 28-01-03.

hvis du tror du har set hende så hver sø at skrive til mig...

MVH den ulykkelige Sofie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej med dig
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 15:01
Hej med dig!!!

Jeg har en hest, oppe på et stutteri som hedder Nippon, der er en rød hest der hedder Bounty. Men jeg ved safølgelig ikke om det er den..

Har du nogle billeder af den??

Men den stejler, bider eller sparker ikke..

QnuZz Isabelle

Ps. Håber du finder den..
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider