Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Maegård´s Lotti
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 12:04

Har set at nuværende ejer har søgt efter Maegårds Lotti´s fortid tidligere på året, håber du læser det her, Lotti er født hos mig og var min piges hest i mange år. Det kunde være sjovt og høre hvordan det var med hende.

0
0
Svar på denne tråd

hestegalleri
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 12:58

heste.dyregalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=58849

Her kan du se lotti og læse om hende. Det er parten der har oprettet hende herinde.

Christina

-Casir Ask hoppeføl sælges. Bliver skimmel, forventes ca. 162 cm. Hjem før pris!

0
0
Svar på denne tråd

Maegårds Lotti
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 21:26

´Hejsa

Tak for den henvisning, det var helt rart og se at hun bliver brugt. Men hvis der var en mulighed for at komme i kontakt med ejer/bruger for at høre hvordan det går eller hvis de ville høre nået om hendes fortid så ville det være meget sjovt.

Westernridning er en livstil

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du opretter
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 21:32

Hvis du opretter en profil derinde -det er gratis- så kan du skrive til hende der har parten og derved få formidlet kontakten til ejeren og brugeren.

Når du har oprettet en profil, kan du bare søge efter din tidligere hest´s navn under søg hest. Så kan skrive til hende.

Christina

-Casir Ask hoppeføl sælges. Bliver skimmel, forventes ca. 162 cm. Hjem før pris!

0
0
Svar på denne tråd

Maegård´s Lotti
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 11:04

Okej tak for hjælpen, så må jeg prøve det.

Westernridning er en livstil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider