Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 AMOURETTE -Hvor er du??
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 22:59

Hvem ved, hvor min dejlige Amourette befinder sig nu??

Jeg købte hende i 1998, hvor hun var 4 og red hende selv til. I 2002 måtte jeg desværre sælge hende. Men hun kom til en sød pige der hed Sandra som boede i Svendborg/ Faaborg.


Siden flyttede hun vist til Odense og sidst jeg talte med hende havde hun solgt Amourette igen til en pige, der kom samme sted, hvor hun havde hende opstaldet på Fyn. Hun skulle vist være i fol dengang. kan ikke huske om det var sidste år eller forrige år hun skulle fole.


Amourette er født d. 12. juli 1994 og er en mørkebrun smuk lille hoppe (ca. 160 cm), Dansk Varmblod. Jeg kan ikke huske hendes brændemærke nummer.


Jeg savner hende meget så PLEASE skrive, hvis I mener at kende hende! Tak


Venlig hilsen

P.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fandt du hende nogensindet?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2017 16:29

Har fundet en tilsvarende, alderssvarende, i en lidt anden tilfældig sammenhæng ved samme navn og farve. Skriv hvis du vil høre nærmere. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Amourette/Musse
Forfatter: 
Dato:  13-10-2018 01:17
Jeg har eget Amorette for en del år siden, jeg overtog hende efter hun havde folet, med det omtalte føl, mens jeg havde hende fik hun et dv føl og blev kåret ds.
Hvis du vil se billeder burde der ligge nogle under min gamle profil Babett 1.
Ellers er du velkommen til at skrive, så skal jeg se hvad jeg kan finde på hende 💗
Mvh Charlotte Stitz 😊
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider