|
|
| godthaabs gabriella |
| Forfatter:  |
kogc |
| Dato:  |
01-01-2004 20:19 |
|
jeg søger godthaabs gabriella. hun er født i 1991 hos stutteri godthaab. hun er grå skimmel og ca 165 cm..
har du set hende ville jeg meget gerne høre nærmere..
hilsen karin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hun er |
|
|
solgt til Norge.
punktum- punktum-komma-streg.
der findes ingen dumme mennesker !!! ELLER GØR DER ?? jeg er faktisk blevet meget i tvivl indenfor den sidste tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet