|
|
| VICTOR |
| Forfatter:  |
Marianne (dancer) |
| Dato:  |
31-12-2003 14:40 |
|
VICTOR
Hej !!! Er der nogle der kender Victor han er 7-8år, ca 143 i stang, skimmel og kommer fra Vallensbæk Ridecenter. Hvis du/i kender noget til ham hører jeg gerne fra jer.
Stort nytårs knuzz fra Marianne (toys@teliamail.dk)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han er ikke skimmel |
|
|
han er knapstrupper - det er bare svært at se fordi han er så mørk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tog fejl |
|
|
for pokker da - det er jo den anden victor vi taler om... ha ha - det er ikke sådan med alle de ens navne - og jo denne victor er bestemt gråskimmel...
SORRY
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet