Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Malou, lys skimmel, Per Thybo 2004
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 15:31

Hvor er Malou nu?

Jeg har selv avlet Malou. Har ejet hendes mor, Marabou, i mange år. Jeg havde Malou indtil 2001, hvor hun var sadel- og trensevant, og klar til tilridning. Jeg solgte hende til Trine Gitz, som havde hende i flere år på Lammefjordgården i Gislinge, hvor hun også blev tilreddet. Hun blev herefter i 2003 solgt som hyggehest til en dame i midtjylland. Det sidste spor ender hos hestehandler Per Thybo i Viborg. Her blev hun solgt til i 2004.

Malou er ca. 1,50 og fylder 11 d. 11. juni i år. (Født 1997) Hun er født brun med aftegn, blev meget tidligt gråskimmel, og er stort set helt hvid nu.

F: Bravo Bajar

M: Marabou

FF: Bonjour Bajar

Jeg vil rigtig gerne høre fra nogle, der måske kender hende. Enten nu, eller fra hendes tid på Lammefjordgården (eller midt imellem). Jeg har en masse billeder af hende fra hendes første 4 år.

Håber på en masse henvendelser

Karen

0
0
Svar på denne tråd

Malou...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 11:50

Tillader mig lige selv at kommentere på min egen tråd. Denne tråd er nyere end de andre "Malou-efterlysninger", og har opdaterede oplysninger. Derfor er denne mere korrekt end de andre.

Hovedsagen er, at hun har været solgt til Per Thybo i 2004, så hvis du har - eller kender nogen der har - købt en lys skimmel fra ham i 2004 eller senere, så skriv endelig!!!

0
0
Svar på denne tråd

Hestedata
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 13:57

I øvrigt har jeg fundet hende på www.hestedata.dk, men der er ikke registreret ejerskifte siden jeg selv havde hende. Hendes ID er 9707754 LU DK og 208333199707754 LU DK.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider