Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Chippo er fundet ;o)
Forfatter: 
Dato:  29-12-2003 18:35
Jeg har fundet min tidligere elskede hest!!!!! Er SÅ Glad!!!!! :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej jane
Forfatter: 
Dato:  29-12-2003 19:26
hvor fandt du ham?

og tillykke det var vel nok dejligt

hilsen berit




0
0
Svar på denne tråd
 
 Norge..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2003 19:30
Jeg lavede en profil inde op netdate.dk... og sendte en sms ind så man kommer på forsiden...satte en efterlysning af en hest istedet for en kæreste.. 20 min efter var der bid..
Men.. han er lige blevet solgt til norge for 3 uger siden.. de vil gerne sælge.. men de har allerede fået et tilbud fra en norsk rideklub der vil give 30.000 norske kr. for ham.. jeg har ikk så mange penge... ville gøre alt for at få ham igen..men.. kan ikk ;o(
Sammenlagt vil det koste mig 30000 at få ham til Danmark inkl transport..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Chippo back
Forfatter: 
Dato:  30-12-2003 10:35
Tro det eller lad være men jeg er fandme skøt.. er ved at købe min hyps tilbage... ;o)
0
0
Svar på denne tråd
 
 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih
Forfatter: 
Dato:  31-12-2003 00:31
det er vel nok godt!
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider