Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Araber hoppeplag Saleemah
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 19:09

Jeg solgte sidste år i juli en rød Fuldblods Araber hoppeplag ved navn Saleemah til en kvinde fra Haderslev.


Saleeamh har ingen andre aftegn end en stjerne i panden, er meget typefuld, fylder 2 år til maj og er efter hingsten Ibn Masran og ud af Sawana Nile Pasha.


Hun er efter sigende opstaldet i Haderslev eller omegn men ved desværre ikke eksakt hvor.


Jeg står i en situation med køber der gør, at jeg meget gerne vil vide hvordan Saleemah har det og hvor hun befinder sig henne i verden.


Håber meget én kan hjælpe, da jeg er lidt bekymret.


Kontakt på telefon 40985061, mail info@cautzar.dk eller PB via Heste-Nettet.


Hilsen

Gitte


Avl af Fuldblodarabere til show- og ridebrug

www.cautzar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmnneee...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 17:31

Hejsa!


Har du ikke via salget indsendt reg. attesten ind til DSAH til omreg....???


Hvis denne person er medlem af DSAH kan du jo få oplyst hendes adr. mv. der..;o)


Meen hvis denne person er "gået under jorden" så kan jeg da godt se at det er et problem desv.


Held og lykke med det ;o)


Mvh.


OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! TOP kvalitet alle ca. 160 cm. Fra KUN 7.5oo kr.

Se fotos på min præs.




0
0
Svar på denne tråd
 
 tas-dk
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 17:03

DSAH oplyser ikke adresser på nogen,
uanset om de har en eller 10 registrede ox arabere.

Men de hjælper gerne med at vidresende et brev, men ens egen kontakt oplysninger, hvilket er ganske fair for medlemmerne.


Desuden er det jo ikke sikkert hesten er omregistret.



Et privat hestehold i det Nordjyske
* * *
Ox-Arabere.dk

Gratis annoncering på hingsteliste for fuldblodsarabere

Ox araber hoppe søges til følaftale for 2008

~Nu også med Russisk varmblods vallak i stalden~
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ejerskifte
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 18:55

Hoppen er ikke ejerskiftet da hun ikke er færdigbetalt.


Jeg har alle kontaktoplysninger på køber, men det er desværre ikke altid ensbetydende med denne er til at få i tale.


I første omgang, ville jeg gerne vide om Saleemah har det godt og det har jeg fået bekræftiget at hun har, så må jeg tage slåskampen med køber.


Hilsen

Gitte


Avl af Fuldblodarabere til show- og ridebrug

www.cautzar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 07:11

Hej Gitte, Har du en kontrakt på jeres aftale?, fordi så kan du vel i princippet alliere dig med en advokat, eller hente hesten - pga misligeholdelse af kontrakt.


Det er aldrig rart, at stå i sådan en situation, man bliver overrasket gang på gang af, hvordan folk ikke overholder deres aftaler. På et tidspunkt når man dertil hvor man bare ikke gider sådanne aftaler - (taler lidt af egen erfaring)


Held og lykke. Var lige inde og se på din hjemmeside - hun er ellers godt nok en meget meget smuk hoppeplag!!




STALD LAUGE... - lige nu sælges brun hingsteplag fra 2007


Avl af de sjældne og eftertragtede sorte fuldblodsarabere.


Bedækning tilbydes v. homozygotisk sorte hingst Falkhan Expresso OX+3363.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov undskyld...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 07:13

Hov undskyld - jeg havde ikke set du skrev at du ikke vidste hvor hun var opstaldet.. Så er det jo lidt svært bare at hente hende


STALD LAUGE... - lige nu sælges brun hingsteplag fra 2007


Avl af de sjældne og eftertragtede sorte fuldblodsarabere.


Bedækning tilbydes v. homozygotisk sorte hingst Falkhan Expresso OX+3363.


0
0
Svar på denne tråd
 
 eftersøgning
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 16:43

hej gitte vil høre om du kan huske evt. fornavn eller nogenlunde hvor i haderslev hun står . kan måske hjælpe men ikke love noget . jeg bor selv i haderslev og har haft en del med heste at gøre . mvh lykke


snart med hest igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmnnee...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 13:57

Jahe, ved da godt at "vi" har fået udskiftet personalet i foreningen...meen har da nu altid i alle mine mange år som avler selv kunne få oplyst div. vedr. reg. hesteejere uden problemer...


Nå men mht. dette tilfælde, så ville jeg prøve gratis retshjælp, tag din kontrakt med og beskriv problemet...advokater kan jo juridisk via politiet få oplyst en evt. dårlig betaler's nuværende adr. - og derefter sende dem et anbefalet brev hvori "køberen" er forpligtet til at sv./betale mv.

Det kan så være at du bliver tvunget til at køre sagen retsligt, hvis køberen ikke betaler med det samme...meen da du jo har kontrakten i dit favør, så er det køberen der skal betale for de retslige udgifter mv. + at du endten får hesten retur kvit og frit, eller at du får dit udestående i hesten...!

Der er faktisk ikke så kompliceret igen...


Held og lykke med det.


Mvh.






OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! TOP kvalitet alle ca. 160 cm. Fra KUN 7.5oo kr.

Se fotos på min præs.




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 11:58

Gitte har vidst fået de svar hun skulle.


Hilsen Britt, som også kommer fra Haderslev


Britt/


Med 2 dejlige araberdrenge:(Aswad Al Walad ox & Banderas)


"HVOR VOLDELIGE HANDLINGER TA´R FAT, DER STOPPER KUNSTEN BRAT"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Problem løst
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 13:48

Tak for Jeres svar.


Er i kontakt med køber og der er ingen problemer længere.


Hilsen

Gitte


Avl af Fuldblodarabere til show- og ridebrug

www.cautzar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider