Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Miss Anton søges!
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 10:00

Hvor er Anton henne nu? Jeg savner Anton og det samme gør Antons tidligere ejer Tina og Simone Høegh. Tina og Simone købte Anton af mig for omkring 5-6 år siden og vi har jævnligt haft kontakt med hinanden. Da Simone faldt for treer ponygrænsen blev Anton sat til salg, Anton blev solgt til en pige ved navn Josefine på fyn, hendes storesøster red landsstævner i spring. Tina kan måske præcisere familien nærmere. Under et år efter blev hun solgt videre, vi ved bare ikke hvor? Anton er meget genkendelig, til dels grundet hendes meget "hoppet" temparement og grundet hendes udseende. Vanvittig smuk pony med en stor springkapicitet og jævnligt med rosetter i bagagen når Simone og Anton sprang distrekts og landsstævner. Jeg har forsøgt kontakt til familien på fyn men svarer ikke tilbage på mail. Hvis du har Miss Anton nu eller ved hvor hun er må du meget gerne skrive. Antons alder er omkring de 14 år og hun er ca. 129 i stg. Håber at høre fra nogen...






Skrev Vilain!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis de
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 16:48

ikke har fået den solgt endnu så tror jeg den står på Herning Rideskole. Der har ejg i hvertfald set den for ikke så længe siden.

Men har også set den har været til slag for nylig.


Men prøv da at ringe til Herning Rideklub og spørg om de ved hvem der har haft den der.



Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar....
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 21:31

Tak for svar, men det er Tina og Simone der havde hende i Herning Desuden tror jeg Anton er allerede ved at være fundet





Skrev Vilain!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nåh jeg
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 08:58

troede det var dem du også søgte efter.

Ved godt det var dem der havde den derinde.




Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider