Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Dark Country
Forfatter: 
Dato:  26-12-2003 19:22
Haii... Er der nogen som kan hjælpe mig?? Jeg solgte min hest i sommers! Eller det vil sige det var min søster som solgte ham! Han skulle vist nok være kommet til fyn omkring Odensen, men jeg er ikke sikker! Dark Country er en sort travhest på ca.163 i stg. Han er efter Super Dancer og moderen er Olivia Country, morfaren er Jazz Cosmos. Han kan en smule dressur og ELSKER at springe og en tur i skoven.
Hvis der er nogen som kender Dark eller ved hvor han er så må i MEGET gerne skrive en mail!

M.V.H Maria...
0
0
Svar på denne tråd
 
 dark country
Forfatter: 
Dato:  26-12-2003 21:39
hej. det er underligt jeg kigger aldrig under efterlysninger og ville for sjov lige se. Så står der Dark Country først på siden, og det er min hest købte den i sommer. Han har det godt og er en meget Dejlig hest, kan ikke forstå at nogen ville af med ham. Du må meget gerne maile til mig for at høre mere, og jeg ville da også gerne høre om hans fortid.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider